Vinga, aniré comentant el video! El trailer de 91 days m'ha agradat bastant, però clar, sense saber massa cosa més no sé jo si li donaré l'oportunitat. Arslan Senki vaaaaaaaaaaa, em fa massa ganes

Battery no pareix dolenta pel que fa a l'argument, potser s'acabarà convertint en el spokon de l'any. També està Days però aquí coincideixo amb el Kala, a mi el futbol no em fa massa i l'argument em pareix molt Haikyuu xDDD A veure, el del noi que li agrada el yaoi.... crec que li donaré una oportunitat com a mínim al primer capítol per si la comèdia està bé. El dels youkais si que intentaré mirar-me'l, ara estic amb la segona temporada de Kamisama Hajimemashita i tinc mono de youkais sensualosos. Y daaaale amb Handa-kun, tot i que em fa por que sense la Naru decaigui molt.
Hatsukoi pareix xula, però joder, segur que la protagonista és com bleda a saco i només per això ja fa peresa. Love Live les primeres temporades em van agradar, no sé si aquesta serà massa plagi de les dues primeres, però també intentaré mirar-la. Orange és un must, això no es discuteix xDDD Re-LIFe m'ha encantat pel comentari de "no es ni un salari-man que no se puede emborrachar y ponerse una corbata en la cabeza".
Just quan pensava "estic apuntant massa per veure" va i apareix Shokugeki no Soma xD De totes maneres, com que suposo que anirem dient "he començat aquesta i mola" us aniré fent cas del que aneu dient que està xulo.
PD: D.GRAY-MAN HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW