Anime Estiu 2016

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1989
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 223 cops
Gràcies rebudes: 646 cops

16 juny 2016, 00:02

Ueeeeeeeeee, Kala-samaaa!! A la fiiii, aquesta temporada abundaran els buenorroooos :happy:

Vinga, aniré comentant el video! El trailer de 91 days m'ha agradat bastant, però clar, sense saber massa cosa més no sé jo si li donaré l'oportunitat. Arslan Senki vaaaaaaaaaaa, em fa massa ganes :love:

Battery no pareix dolenta pel que fa a l'argument, potser s'acabarà convertint en el spokon de l'any. També està Days però aquí coincideixo amb el Kala, a mi el futbol no em fa massa i l'argument em pareix molt Haikyuu xDDD A veure, el del noi que li agrada el yaoi.... crec que li donaré una oportunitat com a mínim al primer capítol per si la comèdia està bé. El dels youkais si que intentaré mirar-me'l, ara estic amb la segona temporada de Kamisama Hajimemashita i tinc mono de youkais sensualosos. Y daaaale amb Handa-kun, tot i que em fa por que sense la Naru decaigui molt.

Hatsukoi pareix xula, però joder, segur que la protagonista és com bleda a saco i només per això ja fa peresa. Love Live les primeres temporades em van agradar, no sé si aquesta serà massa plagi de les dues primeres, però també intentaré mirar-la. Orange és un must, això no es discuteix xDDD Re-LIFe m'ha encantat pel comentari de "no es ni un salari-man que no se puede emborrachar y ponerse una corbata en la cabeza".

Just quan pensava "estic apuntant massa per veure" va i apareix Shokugeki no Soma xD De totes maneres, com que suposo que anirem dient "he començat aquesta i mola" us aniré fent cas del que aneu dient que està xulo.

PD: D.GRAY-MAN HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :sang: :sang: De totes maneres, aquí s'ha equivocat, són 13 i no 12 capítols i, personalment, no crec que en 13 capítols facin la saga del Timothy i Alma Karma...

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1127
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

20 juny 2016, 13:40

No te mala pinta Taboo Tattoo
Imatge

Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

21 juny 2016, 12:57

Aqui teniu el meu llistat d'animes que veure per aquesta temporada :visca:

Text amagat.

He de dir que el nou anime de Berserk i D-Gray Man també els vull veure, però com encara no he començat cap dels dos doncs no puc.

De pel·lícules en tinc ganes de veure sobretot la nova de One Piece. També la de Pokemon, Accel Word, Digimon, Kimi no na wa, Planetarian (més Key) i potser Koe no Katachi (que serà molt triste).
Imatge

Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24

21 juny 2016, 14:06

Et recomano Orange, he llegit el manga que va finalizar fa temps i es molt bo.
Jo tambe tinc la llista quasibe llesta.

Segurs:
Text amagat.

Posibles (veure 2 o 3 cap i ja decidire):
Text amagat.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

23 juny 2016, 20:05

Els que segur veuré (almenys de bon principi):

Text amagat.

Als que probablement donaré una oportunitat:

Text amagat.
Imatge Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36

23 juny 2016, 20:23

Imitaré el vostre estil (que fins i tot m'anirà bé per decidir-me) i faré dues llistes! Veig que la majoria coincidim en com a mínim Shokugeki no Soma i Arslan Senki a més de Orange, Handa-kun i ReLife!

Imatge
(Com per no tenir hype!!) :uki:

Segur seguríssim de la mort que em miraré
Text amagat.

Potser em miro, si em ve de gust, que al final serà que no, però sóc optimista i em penso que si
Text amagat.

De totes maneres, si algú de vosaltres em diu "aquest és la hòstia, mira'l" us faré cas :besitu:

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

23 juny 2016, 20:51

Victor Kudo ha escrit: He de dir que el nou anime de Berserk i D-Gray Man també els vull veure, però com encara no he començat cap dels dos doncs no puc.
Oks, ho acabo de veure i no puc evitar comentar. Si algú vol començar amb Berserk que llegeixi el manga!!! No l'anime, l'anime ben lluny... Si no hi ha temps per llegir es miren les pelis!! XD I si us agrada després podeu passar al manga directament cough cough http://tadaima.cat/berserk-t411.html cough cough
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24

27 juny 2016, 19:08

:uki: :uki: A cada nou trailer que va sortint d'ultima hora, tinc mes hype per la temporada.

Pel que he vist al trailer, New Game esta molt ben adaptat respecte al manga :p
http://www.koi-nya.net/2016/06/27/anime ... o-trailer/

Segueix sense atraurem Rewrite i amb 13 cap per una novela visual, nomes sera un tasts d'alguna de les rutes i ja...
http://www.koi-nya.net/2016/06/25/anime ... episodios/

Els 2 primers surten dissabte!!! (Shokugeki no Soma i ReLIFE) i diumenge Arslan Senki.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36

28 juny 2016, 11:06

Es veu que serà una temporada de pocs capítols. No només Arslan Senki (8) i DGM-Hallow (13) sinó que també Shokugeki no Soma: Ni no Sara tindrà també només 13 capítols. El més divertit és que de 13 capítols treuran un total de 7 DVD's, pareix que ja no saben què fer per vendre més!

La sèrie s'estrenarà a les 22h (hora japonesa) així que segurament ens arribarà el mateix dia 2 pel vespre o ja dia 3 al matí. De totes maneres, encara que només siguin 13 capítols... benvinguts siguin!!

Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
Gràcies rebudes: 3 cops

28 juny 2016, 12:55

UkiHana ha escrit:El més divertit és que de 13 capítols treuran un total de 7 DVD's, pareix que ja no saben què fer per vendre més!
Però com ho faran per fer servir 7 DVD's per a 13 capítols? et surt a menys de dos capítols per DVD, això vol dir que hi haurà un DVD amb només un capítol? WTF Potser hi posaran OVAs o algo :boig:

Respon