Buff quan un bon manga acaba sempre em queda un buit a l'anima ben gros, i preguntes com:
Ara que faré quan toqui llegi TPN i no hi hagi TPN?
L'autor/a treura una nova historia al nivell? o pasara com amb en Masashi que s'ha estampat amb Samurai8?
Quin manga omplirà aquest forat que ha deixat a la Shonen jump? serà bo?
i bueno etc.
En quan el final trobo que és una mica clixé però no de forma negativa, encara que no sigui un final super original mai vist abans, el fet que es retrobi amb la família i vagi amb ells en aquest mon desconegut en el que es troba em resulta algo preciós i vull pensar que en algun moment futur sigui capaç de recordar-ho tot, ja que si te aquests somnis crec que la possibilitat esta allà.
Una cosa que m'ha sabut greu es que el senyor amb el que vivia l'Emma tornarà a estar tot sol vivint en aquell poble de mala mort del qual és l'únic habitant
També el final m'ha generat una pregunta. Perquè l'Emma no te el número marcat a la pell? li ha tret el dimoni aquell? o que ha passat?
I com bé a dit en
@Minatoni ha sigut un mètode efectiu per a que la gent no plori per ships que s'han inventat durant els transcurs de la historia :P
En fi ha sigut una historia molt maca amb els seus alt i baixos però que considero que es un manga que tothom hauria de provar de llegir en algun moment de la vida.