The promised Neverland [manga]
Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.
Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.
Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
- Giggles
- Porco Rosso
- Tadaima!
- Entrades: 344
- Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
- Gràcies donades: 299 cops
- Gràcies rebudes: 277 cops
0
1
Doncs jo no entenc algunes coses que passen.
Al capítol 23...
No enteeeenc res.
Ara estic al capítol 24
Al capítol 23...
Text amagat.
Per què es carreguen a la germana Krone? Què ha passat? I a més la nota aquella que troba darrera la tauleta de nit... Em sembla que no s'ha dit però, què hi posava a la nota?
No enteeeenc res.

Ara estic al capítol 24

- BlackStar
- Porco Rosso
- Noctu Orfei Aude Fra
- Entrades: 299
- Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 112 cops
- Gràcies rebudes: 73 cops
0
1
Giggles ha escrit: ↑23 jul. 2018, 23:32Doncs jo no entenc algunes coses que passen.
Al capítol 23...Text amagat.
Per què es carreguen a la germana Krone? Què ha passat? I a més la nota aquella que troba darrera la tauleta de nit... Em sembla que no s'ha dit però, què hi posava a la nota?
No enteeeenc res.![]()
Ara estic al capítol 24![]()
lo de la germana és simplement perque ja no és útil i perque suposso que la mare sap des del principi les seves intencions així que fora xD lo de la nota encara no ho has vist ja t'ho trobaras xD

- Giggles
- Porco Rosso
- Tadaima!
0
1
Oh, així que és per això! Gràcies @BlackStar. Ha sigut molt de sobte! Estic com boja llegint i a vegades ni m'entero i he de tornar a llegir des del principi del capítol.

Edito per afegir que sóc al capítol 30.
Text amagat.
No pot seeeeer!! Què està passant!! El grup de tres es trenca definitivament? Digueu-me que és mentida! No m'està agradant! No puc llegir més!

- BlackStar
- Porco Rosso
- Noctu Orfei Aude Fra
- Entrades: 299
- Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 112 cops
- Gràcies rebudes: 73 cops
0
1
ah que pofem passar del 35 això s'avisa que em vaig quedar amb unes ganes molt fortes
Afegit en 23 hores 57 minuts 43 segons:
bueno veient que tots anaveu llegint més i més avui m'hi he posat una estona i ara estic pel capítol 50
esperare uns dies abans de seguir llegint que sinó em posare al dia en 2 dies i no mola xD
PD: No se japonés pero diria que al gener de 2019 tindrem anime dels nostres nens
https://youtu.be/Np9pFG3CPJo
Afegit en 23 hores 57 minuts 43 segons:
bueno veient que tots anaveu llegint més i més avui m'hi he posat una estona i ara estic pel capítol 50
Text amagat.
Estic segur que a molta gent possiblement no li agradara tot el que esta passant al bosc amb els "dimonis" qie no menjen humans i tot això, però sincerament a mi m'encanta em sembla una manera molt bona de fer que els nens surtin del bosx sense fer servir el poder de la amistad que tantes coses destroça, i també m'agrada moltissim però fins l'infinit la evolució psicologica dels personatges sobretot la Emma
esperare uns dies abans de seguir llegint que sinó em posare al dia en 2 dies i no mola xD
PD: No se japonés pero diria que al gener de 2019 tindrem anime dels nostres nens
https://youtu.be/Np9pFG3CPJo

- Giggles
- Porco Rosso
- Tadaima!
0
1
Jo sóc al capítol 45.
No. Entenc. Una. Merda.
Em complico la vida llegint en anglès i haig de rellegir molt i em costa un munt. Just estic ara al capítol 45. Em vull morir. Em fa tornar boja no poder entendre del tot a la primera.
No. Entenc. Una. Merda.

Em complico la vida llegint en anglès i haig de rellegir molt i em costa un munt. Just estic ara al capítol 45. Em vull morir. Em fa tornar boja no poder entendre del tot a la primera.