https://www.koi-nya.net/2016/12/06/la-s ... bril-2017/
Per fi ja esta confirmada la 2na temporada amb data final (Abril/2017) xDDD
Els hi ha costat.
Doncs si, jo també els trobo a faltar als de l'illa la veritat, i me la suen un ou tota aquesta gent la veritat. Tot i que ara que ha aparegut en Reiner em comencen a agradar, però dona una mica de mal rollo el fet que tinguin tots el coco menjat. Vull saber que estan fent en Levi i la Hanji. Ja deuen haver despertat a l'Annie? Li deuen haver explicat tot el que ha passat (inclós que han matat en Bert), com s'ho deu haver pres? Jo crec que l'Annie tenia números de poder passar al bàndol dels de l'illa però potser ja no li farà tanta gràcia sabent que han matat en Bert (semblava que estiguessin pillats l'un per l'altre).Skuld ha escrit:Els últims capítols han estat força potents en quant a revelar coses d'una vegada i la veritat és que m'està molant bastant. Tot i això he de dir que com que ja fa uns quants mesos que no se sap res de la penya de l'illa com que els trobo una mica a faltar xD Que tot està molt interessant i és necessari que hi sigui, però aquesta gent com que m'importa més aviat poc... serà tot el trist que hagi de ser, però per mi són eldians que acabo de conèixer i estan tots en mode zombi, o sigui que... el que jo vull saber és què han estat fent quatre anys a l'Illa Paradís.
Va fer molt de mal lo de l'Ymir, tot i que hi havia gent que ja m'havia dit que ja estava morta, però jo no me n'havia enterat fins aquest últim capítol. Jo també tenia l'esperança de que la mantinguessin viva per alguna raó, jo volia que es tornés a renuir amb l'Historia i visquessin el seu amor yuriSkuld ha escrit:Justament no fa gaire vaig preguntar què se n'hauria fet de l'Ymir i resulta que va i en aquest últim capítol me la maten... si ho arribo a saber no dic res... A més amb aquests últims episodis de l'anime quan la veig amb la Historia és súper bonic i súper trist, amb lo mones que eren les dues T_T Vamos, que directe als feels... Però bé, no puc dir que no es veiés a venir. Des que se la van endur no quedaven gaires més opcions, sabia massa i no crec que la poguessin ni volguessin fer canviar de bàndol. El més senzill era que algú se la mengés; i va ser en Galliard (ironies de la vida...). Tot i que encara tenia l'esperança que la mantinguessin viva per algun motiu. Suposo que durant aquests quatre anys el noi deu haver tingut temps de desbloquejar algun què altre record i per això sap d'en Reiner.
En Reiner em va arribar a caure realment malament però ara el veig més humanitzat la veritat, o sigui que probablement el matin aviat, justament a l'anime ja s'està veient com l'afecta portar tant de temps a l'Illa i com està començant a trontollar tot el que li han dit. En canvi a en Bert en cap moment ha semblat que tingués dubtes de res.Skuld ha escrit:Crec que ara comencen a veure que en Reiner no era tan fort com es pensaven i enviar-lo a l'illa el va canviar més del que podien esperar. Tot i això, encara que, com tu dius pugui ser que s'estigui "desprogramant", no es poden oblidar totes les barbaritats que ha arribat a fer. Tindria doble personalitat perquè no podia fer front a la situació, però la veritat és que ja li tinc ganes, és que el tio no es mor ni que el matin! XD Veuràs que segur que passa quan em comenci a fer llàstima... -_- Això sí, l'escena amb en Bert, l'Annie i companyia també ha anat directe als feels. Em sembla que era a en Zeke que li quedava un any, tot i que a en Reiner tampoc li faltava gaire... a veure què passa quan es torni a trobar amb la penya de l'illa!!