Shingeki no Kyojin

Meizu
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 129
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
Gràcies donades: 57 cops
Gràcies rebudes: 24 cops

16 juny 2016, 17:43

Text amagat.

Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
Gràcies rebudes: 3 cops

16 juny 2016, 17:47

Text amagat.

Meizu
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 129
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
Gràcies donades: 57 cops
Gràcies rebudes: 24 cops

16 juny 2016, 18:00

Text amagat.

Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa

16 juny 2016, 21:34

Text amagat.

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

17 juny 2016, 10:01

Ahir per fi em vaig poder llegir el capítol... tot i que veient tants comentaris sabia que havia de passar alguna cosa força xunga XD No em vaig equivocar...

Text amagat.

PD: No té massa a veure amb el que s'ha anat dient, però ja que es va comentar "Koutetsujou no Kabaneri" per les similituds diré que no té res per a comparar-se amb SnK i per l'any que ve tothom se n'haurà oblidat.
Imatge Imatge

Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa

17 juny 2016, 10:08

Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36
Entrades: 1968
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 218 cops
Gràcies rebudes: 641 cops

03 jul. 2016, 21:00

Fans dels titans amb problemes cerebrals que corren de manera sensualosa, el vostre Messies us estima (o no) i finalment han anunciat que la segona temporada s'estrenarà a la primavera de l'any següent!!

Han desvetllat l'equip que crearà l'anime i que els seiyuus seguiran sent els mateixos (sí fangirls, tindreu més Kamiya Hiroshi com a Levi sensualós. La imatge promocional que han fet servir per promocionar aquesta segona temporada és aquesta:

Us fa ganes aquesta temporada? L'han anat retardant molt, creieu que valdrà la pena l'espera?
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

03 jul. 2016, 22:35

Sabia que es retrasaria a 2017, fins hi tot em viag quedar curt dient per Hivern xDDDD

Era evident que aquest 2016 no hi hauria SnK sense noticies com imatges promocionals, un miler de teasers, trailers, etc que a hores d'ara ja estarien desde fa mesos amb una serie amb tanta expectacio.

La veritat es que tampoc tinc molt hype amb aquesta serie, la veure amb ganes sobretot mirant les diferencies amb el manga i de pas veure-ho ben dibuixat (fuck you mangaka de SnK, un nen de 10 anys dibuixa millor) pero res mes.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

13 ago. 2016, 14:46

Capitol #84
Text amagat.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

14 ago. 2016, 19:28

CAPÍTOL 84

Doncs jo penso que han fet bé salvant l'Armin, potser sí que es veia a venir però de totes maneres tal i com ho ha escrit l'Isayama en algun moment m'ha fet dubtar. M'ha agradat com al final ha estat en Levi el que hagi decidit arribant ell mateix a una conclusió sense que l'Erwin li digués res, trobo que ho ha fet molt bé i s'ha entès perfectament el motiu. Ha estat una discussió una mica llarga i se'ls podrien haver mort tots dos pel camí, però ho perdonaré i passaré per alt perquè el capítol en general m'ha agradat bastant i no han allargat el tema més del necessari. A més que aquí s'ha pogut veure que la Mikasa no es preocupa només per l'Eren XD

Evidentment l'Erwin tenia més experiència, però jo des del principi em quedava amb la creativitat de l'Armin, ja que sembla que té una ment més oberta, els ha salvat de moltes situacions i l'experiència l'agafarà ràpidament. No sé si m'agrada massa que sigui un shifter, però suposo que és qüestió de temps i ja m'hi acostumaré...

I pel que fa en Bertholdt... diré que per fi ha trobat el que es mereixia (quin moment ha anat a triar per despertar-se XD). M'agradaria saber què devia pensar en demanar auxili i veure només les cares de totes aquelles persones que ha traït i saber que ningú l'ajudaria. M'ha fet llàstima cridant l'Annie i en Reiner a l'últim moment, però res pot canviar el que ha passat i, si era per salvar a l'Armin ¡que et donin Bertholdt! Per més que hi hagués un motiu i sentís fer mal a les persones no va fer res per intentar canviar la situació i tampoc per salvar en Marco (trec el tema perquè han mort de manera similar i m'ha semblat justícia divina, res més XD). A cadascú el que li correspon; tot i que hauria preferit que matessin en Reiner... que és a qui li tinc més ganes.
Imatge Imatge

Respon