Rewatch Game of Thrones

Minatoni
Administrador
Administrador
rm -rf /
Entrades: 567
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 178 cops

13 nov. 2017, 19:37

Ui, he vist que havia dit de començar avui xD. Comencem doncs?

Si vos pareix bé, podeu contestar en aquest mateix post els vostres comentaris del primer capítol.

Si voleu fer referència a esdeveniments futurs, feu servir spoilers perquè pot haver-hi gent que no ho hagi vist!

Gràcies! :D
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Shinsengumi da!!!
Shinsei
Entrades: 1342
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 153 cops
Gràcies rebudes: 346 cops

13 nov. 2017, 22:30

Dir abans de tot que, com l'@Ereza jo tampoc l'he vist. O bé, millor vist, no he vist les quatre primeres temporades xDD La cinquena l'he vist la meitat i a partir d'aquí he vist la sisena i la setena XDD

De totes maneres així em molarà, perquè entendré el per què de moltes coses que ja he vist i, si algun personatge no em sona, ja sabré que no cal que li agafi carinyo, perquè si no surt més tard... :pervertmoon:

Res, ja aniré comentant quan vegi el capítol i us diré què em sembla!

Minatoni
Administrador
Administrador
rm -rf /
Entrades: 567
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 178 cops

19 nov. 2017, 19:46

Vinga, nosaltres ja ens hi hem posat.

1x01

És un capítol molt introductori... Ens presenten els White Walkers a través d'un boig desertor que acaba decapitat :roll: Sóc jo o quan se'ls troben, el barbut duu l'espasa amb dues mans i posa l'esquerra a la fulla de l'espasa!?

Comencem a conèixer els personatges. La veritat és que en Tyrion enamora des del primer moment, i en Jaime es mostra molt més comprensiu cap al seu germà que no pas la seva germana.

Per a que no vos perdeu, n'Ed i en Robert (el rei) es paren davant l'estàtua de la germana d'en Ned, na Lyanna. En Robert s'havia de casar amb ella, però va passar alguna cosa amb els Targaryen, que eren els reis abans d'ell (i per això en Viserys, el germà de na Daenerys) vol recuperar el tron.

Text amagat.
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Respon