Gràcies, gràcies

No em cansaria de sentir-ho, el que has dit m'ha arribat al kokoro ;) Pel que llegeixo pensem força igual... :roll:
sé que el comentari m'ha quedat molt llarg però és que tenia moltes coses a dir
CAPÍTOL 8
Flipant, he flipat moltíssim!!! En general el capítol anterior va ser maco i podríem dir que el primer que realment m'ha agradat fins el moment. Però en aquest tot fa aigües, si és que miro aquest anime i cada vegada fan alguna cosa estúpida... Et juro que en aquest capítol m'han faltat mans per facepalm

Mare meva!!!!!!!!!!!!! Per cert, dues cosetes per la Naho:
1. Tenint en compte la situació, caminar sempre per darrere la gent és estrany i es veu a simple vista, no és trivial.
2. De debò et dóna la mà i et quedes en plan, i què vol aquest ara?? De veritat?? O sigui... en serio??? Encara no m'ho puc creure... ¡¡¡¡CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURTA!!!! Si és que amb invitació i un cartellet de neó amb indicacions encara li hauria costat. Fins i tot en Suwa s'ha quedat amb cara de "amb aquesta nena no hi ha manera".
WARNING!! Que gràcies a la carta què, Naho?? Canviar?? Què més voldries que ser una mica més llesta, no és per ofendre però no has canviat gens ni mica, segueixes essent la mateixa inepta, covarda i inútil de sempre. Més que res perquè diu que la carta ha sigut súper útil quan és la única que n'ha sudat mil i no se l'ha mirada XDDD No sé ni com s'atreveix a pronunciar aquestes paraules. Entenc el que ha comentat en Kakeru de no voler sortir amb ella (a més que sent tant parada, com a nòvia, la Naho deu portar molta feina i en Kakeru no està per hòsties XD). Si és que a aquesta relació no li fa falta una empenta, cal un desastre natural que l'enterri de tal manera que no pugui tornar a sortir a la llum del dia mai més, per favor. Si a l'escena del banc ella mirés a l'esquerra hi veuria el noi perfecte, llàstima que sigui cega, sorda i tonta.
Fins a cert punt és normal que estiguin preocupats, però li estan tan a sobre que en Kakeru ja no sap què fer i què no; evidentment tenia ganes de córrer. Si el que volen és que es tregui la depressió de sobre han de deixar que faci coses i sobretot prestar atenció quan diu coses com "
m'alegra que fins i tot jo pugui servir d'alguna cosa". Aquesta manera de pensar i parlar és indici claríssim que el problema no està resolt i no es passarà perquè l'emboliquin amb la Naho, no s'ha de ser un expert per veure que no té prou recursos per afrontar la situació.
Ho sabia!!!! Sabia que tots tenien carta!! La mare que els va parir! A veure, entenc que en Suwa digui que es pensava que no el creurien, però tenint en compte que tots havien rebut una carta i que des de fa un parell d'episodis que es veu que almenys dos i dos ho sabien, no sé perquè coi no deien res. Reitero el que vaig dir en el comentari anterior, tenen tots una deficiència i per això no han fet el que proposes, Ukihana XD I ara comencen a dubtar de les instruccions de la carta... A bones hores, evidentment en el moment en què canvien alguna cosa les prediccions faran fallida i canviaran per donar un resultat imprevist. La penya del futur tampoc té massa llums si pensaven que així ho arreglarien, el que han fet ha estat donar més problemes. El que haurien de fer seria portar-se com persones adultes, afrontar i acceptar la situació per poder tirar endavant i aprendre dels errors, i no pas passar els seus problemes a persones del passat perquè ells es puguin sentir millor, sembla altruista però enviant la carta en realitat estan sent molt egoistes. A més que el que haurien d'haver fet no és dir pas per pas què havien fet i canviar allò (perquè així les coses canvien i ara, a més d'estar súper perduts no han canviat res), sinó que amb un resum ben fet i parlar directament del problema d'en Kakeru hauria estat més efectiu, o simplement dir-los de demanar ajuda a algú que pogués fer-se'n càrrec!! Veig moltes falles en el seu raonament.
PD: Realment em pensava que per fi veuria alguna cosa de la parella Hagita x Azusa però m'han desil·lusionat a base de bé... per fer això no em doneu falses esperances!! Perquè la parella menys interessant és la protagonista...? :/
PPD: Tampoc entenc la merda aquesta de voler córrer tots junts XD Que bé que fossin 6 justos...