OPs i EDs pegadissos

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM
Entrades: 618
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
3
6
0
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 323 cops
Gràcies rebudes: 293 cops

bUENO he de dir que tot va començar pq en un video daquells de adivinar opening va sonar-ne un i vaig dir-me DIOS QUEST JO LHE VIST DE PETITA FIJISSIM, aixi que el vaig buscar pq recordava haberlo cantat mil i vaig descobrir que efectivament havia vist l'anime i aquest opening a l'animax, i tambe vaig desbloquejar una altre melodia que tambe cantava I ARA NO PUC TREUREM DEL CAP, I NO PARO DE TATAREJARLO I ES UN ENDING QUE S'ENGAINXA I NO POTS TREURETEL DE SOBRE MAI MES AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

OUTLAW STAR ENDING A
Text amagat.
Imatge
Ai_Serenity
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Hola ♥︎
Entrades: 40
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
3
6
0
Pronom: Femení
Gràcies donades: 21 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

manolini ha escrit: 15 juny 2021, 01:17 bUENO he de dir que tot va començar pq en un video daquells de adivinar opening va sonar-ne un i vaig dir-me DIOS QUEST JO LHE VIST DE PETITA FIJISSIM, aixi que el vaig buscar pq recordava haberlo cantat mil i vaig descobrir que efectivament havia vist l'anime i aquest opening a l'animax, i tambe vaig desbloquejar una altre melodia que tambe cantava I ARA NO PUC TREUREM DEL CAP, I NO PARO DE TATAREJARLO I ES UN ENDING QUE S'ENGAINXA I NO POTS TREURETEL DE SOBRE MAI MES AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

OUTLAW STAR ENDING A
Text amagat.
És súper maca aquesta cançó. No la coneixia i l'anime tampoc :uki:
Aida

Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu no Anata e.
➛TV: Handmaid's Tale, The Crown, The Gift, Outlander.
Respon