OPs i EDs pegadissos

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
Respon
Syoko
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Yaoi <3
Entrades: 27
Membre des de: 01 des. 2015, 22:05
Gràcies donades: 20 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

27 des. 2015, 22:21

No em mentiu, moltes vegades s'os ha quedat la cançó d'un OP o d'un ED al cap i la heu cantat o tatarejat!

Aquí és el lloc perfecte per possar-los! Fiqueu els que més heu tingut al cap i no heu pogut treure'l ni a patades :p

Començaré jo per trencar el gel.

OPS:

Text amagat.

EDs:

Text amagat.

Bé, de moment són els que m'enrecordo :blush:

Ale, fiqueu vosaltres :3

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2020
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 231 cops
Gràcies rebudes: 658 cops

27 des. 2015, 22:37

Em vaig passar TOT L'ESTIU (tot el puto estiu, eh!) amb l'opening d'Akatsuki no Yona a dintre del cap! El segon opening, més concretament, que la primera vegada que el vaig veure no em va agradar gaire (vaig dir "pareix música de provador de tenda de roba") i després em passo tot l'estiu cantant-lo. El karma, que m'odia...

Gaudiu-lo amb molt d'amor! He de dir en favor meu que s'enganxa un munt...
Text amagat.

M'encanta la idea d'aquest post! Segur que amb el temps anirà creixent amb totes les obsessions que tinguin cabuda dintre del nostre cap pervertit! :pervertmoon:

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

28 des. 2015, 02:08

Per començar en deixaré uns quants que són els primers que m'han vingut a la ment :ilu: Molts dels que heu posat m'encanten, he estat molt enganxada al primer de Tokyo Ghoul i això que no he vist l'anime :urahara: I el de DMMD és una passada, hype!!!!!!!!!!!

L'opening de Zetman és una cançó que en principi no m'agradava però va resultar ser la cosa més enganxosa del món xDD Tot i que si a algú li interessa posar-se amb la sèrie recomanaria el manga perquè l'anime és una adaptació molt penosa :roll:

OP Zetman

Text amagat.

De Kekkai Sensen posaria l'ending, però és que sempre que es puja a youtube al cap de res el treuen... o sigui que deixo la versió curta del videoclip.

ED Kekkai Sensen

Text amagat.

L'anime podrà agradar més o menys però a mi els openings se m'han enganxat i moooolt xD

OP Junjou Romantica 2

Text amagat.

Aquesta no és exactament un opening o ending d'anime, però és que és boníssima i des que la vaig sentir no he pogut parar d'escoltar-la jajaja

Vocaloid (Kaito) - Shineba ii no ni

Text amagat.
Imatge Imatge

blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
Gràcies rebudes: 3 cops

29 des. 2015, 00:00

Totalment d'acord!
El que més m'agrada dels que has posat és el primer ending de sekaiichi hatsukoi, és precios!

EDIT1:
Pert cert! falta aquest ending
Text amagat.

o sigui -podeu riure si voleu jajajaja- però m'entraven com espasmes quan sentia aquesta cançó em posava a ballar to loca al menjador de casa -preocupant...-
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat

Respon