Nou tràiler de Final Fantasy VII

Respon
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1121
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 667 cops
Gràcies rebudes: 295 cops

06 des. 2015, 17:35

Fa unes hores Sony ha mostrat les primeres imatges de gameplay del remake de Final Fantasy VII per a PS4.

Entre innombrables millores gràfiques i la inclusió de veus, podem apreciar importants canvis en el sistema de lluita.

Què us sembla!?
Imatge
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2013
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 229 cops
Gràcies rebudes: 655 cops

07 des. 2015, 00:36

A veure, jo no vaig jugar al FFVII al seu moment (bé, per ordinador mal jugat el vaig començar, com el Minato) així que no us puc dir si és o no és fidel a l'original ni pollades diverses, però de totes maneres, la veritat és que tinc ganes de catar-lo.

Els gràfics m'han semblat una autèntica passada, a falta d'una paraula millor! :uki:

Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

10 des. 2015, 14:17

Sempre he volgut jugar al FFVII però els personatges semblaven massa deformes, no m'acabava de convençer però pel que he vist al trailer ja el vull . Si algun dia aconsegueixo la PS4 el compraré, els gràfics són increïbles però el que no m'agrada és el sistema de batalla, sempre he preferit combats per torns, els combats a temps real no m'acaben de convèncer..
Imatge

Imatge

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
5 / 12
Entrades: 501
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 352 cops
Gràcies rebudes: 284 cops

07 juny 2016, 11:39

Jo estava esperant aquest remake per donar-li una segona oportunitat (i tenir algun motiu per comprar la PS4), en el seu dia vaig començar-lo però no em va enganxar gaire i la pèssima traducció ("Salvar Punto", "Allévoy", "Tifa se ha unido a tu fiesta", etc.) em va fer deixar-lo córrer al cap d'un parell d'hores xD

Tot i això, el remake ja veurem com queda... De moment ja s'han carregat els combats per torns, així que ja no és com l'original. I l'altra cosa és això que he llegit que volen fer-lo com per capítols (és clar, per vendre el mateix joc diverses vegades...). Ja veurem com acaba. Si el canvien tant, al final l'hauré de jugar a la PSX (però en anglès xD)
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»

Respon