Kaguya-sama wa Kokurasetai

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No dic que no del que deis... però jo crec que el seu rol serà més que res fer un poc d'obstacle a la relació dels protagonistes... que crec que ha avançat un poc ja i ella els impedirà anar gaire a gas.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

A mi no em cau malament, la loli.
Trobo que és un personatge ben dissenyat. És un gra al cul, però el perquè ho és no està mal raonat, a l'anime.

En Ishigami i ella poden acabar tenint un tipus de relació que seria impossible amb la Chika. Això es un punt a favor.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Molt bon capítol... finalment hem sabut el que feia temps que sospitàvem, que el Shirogane és un prostituto que duu boxers!! Quin degenerat, per favooor :riu:

La veritat és que ha estat un capítol molt catxondo, amb el manga i l'amor pel mig, tothom fent spoiler i amb ànsies d'enamorar-se... Vosaltres sou més team Shirogane husbando o team Ishigami husbando?

Feia temps que no reia tant amb un animu, gràssiah Kaguya. I dona-li laik si vols anar a l'aquari amb mi, sé molt sobre peixets <<o)))))))<<
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La veritat és que ha estat tot molt bo. L'escena de després de l'ending no és que hagi estat millor que la resta del capítol, però és d'aquestes que no et pots perdre, maare meva.

La veritat, no m'esperava l'Ishigami husbando.

Bé, al final n'Iino està servint pel que sospitava, per fer de gag "pur" amb la "brutor" dels protagonistes... de manera bastant encertada, crec.

El que veig és que na Chika surt bastant poquet, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'ha encantat aquest capítol, tant el gag dels boxers com després amb el shojo m'han fet molta gràcia. @UkiHana jo sóc team Shirogane a muerte, un otaku no pot ser husbando.

L'escena post-ending no me l'esperaba gens i ha sigut molt disappointing que al final no anés al aquari amb en Shirogane, ens mereixem ja una cita!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

A veure per fi ha sortit el tenebrós passat de l'Ishigami, per twitter vaig veure molta gent plorant perquè era un heroi blablabla, a mi sincerament el sentiment que em va sorgir va ser pa que te metes donde no te llaman? Que si que la noia aquella li feia tilín està clar, però si la tia vol sortir amb un imbècil és cosa seva no teva.

Una cosa que us volia preguntar és si a vosaltres també us ha recordat a Koe no Katachi tot el rollo de que l'Ishigami veia als companys de l'equip d'animadors sense cara, i al final quan s'adona que son tots amiwis finalment els hi veu la cara. Ja se que estic obsessionada amb aquesta peli per això volia confirmar si només és cosa meva.

Per a mi lo millor del capítol ha sigut com en Shirogane va a treure a l'emocho de casa seva i dir-li que espabili que la vida sigue tete. I al final no he entés ben bé que li diu l'Hayasaka a la Kaguya, se suposa que ha interferit en algo de la noia tonta aquella però no m'ha quedat clar exactament en que, vosaltres ho heu entés?
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hahahahaha, sorry @Nafi, no ho vaig veure d'aquesta manera, perquè em vaig passar mig capítol super emparanoiada en pla "però la pava aquesta (la noia de la història en qüestió que tenia el novio teatrero) existeix realment o està a la seva imaginació?" Quan li diu "pareix que et diverteixes" em pensava que la tia era com un record, que no hi era allà, que el tio se la imaginava per boikotejar-se la seva pròpia felicitat

I quan es gira que li diu "calla BAAAAAAAAAKA" vaig estar al 100% segura que la noia no existia, que el tio es feia unes palles mentals terribles i que tot passava al seu cap. I al final doncs no, la molt guarra havia anat al festival esportiu a insultar-lo i fer-lo sentir com la merda perquè havia perdut el nòvio que era un puto bocachancla... És d'hòstia, però de les grosses.

Així em vaig passar jo tot el capítol :riu:
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Quina segona temporada més brutaaaaaaal! M'ha encantat, he plorat del riure. Aquest final ha estat molt divertit, espero que algun dia tinguem 3a temporada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Em va deixar molt soft l'últim capítol, amb la Kaguya deprimidisima perquè havia perdut les fotos i al final super happy. Aquesta segona temporada ha sigut pefrecte, no se si és perquè venia molt hypejada per la primera però no li he trobat cap fallo. Espero que aviat surti la tercera, ja els trobo a faltar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, una altra temporada acabada!

A veure, en part he tengut la sensació que la trama avançava un poc entre aquells dos, però tampoc no ha avançat gaire.

Llavors, també he tengut la sensació (com va passar a la primera temporada) que el tema de la lluita per aconseguir que l'altre es declarés només era present als primers episodis, llavors se n'oblidaven per tractar altres temes (com l'elecció o el drama de n'Ishigami) i llavors, al darrer episodi, volen recuperar l'essència de la sèrie (en teoria).

Tot i això, he passat gust. Per jo, han continuat amb una fórmula que va funcionar perfectament a la primera temporada i l'han seguida explotant. No sé si això pot funcionar eternament, la veritat, però bé, de moment entretén.

El personatge nou, na Miko, crec que ha funcionat bastant bé. És cert que encara no ha fet... res, però bé, veurem què passa en el futur. I sóc jo o ens fan veure que hi ha tema amb n'Ishigami?

Finalment, na Chika no ha sortit gaire, no trobau? És cert que és un personatge molt potent (massa i tot?) i potser el dosifiquen per no eclipsar els protagonistes. No ho sé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon