NAGARERO OCHIRU NAMIDA, KIMI WA MEZAMETE YUKU, I EL HISOKA ONDE TA, QUIN PUTO TOSTOOOOOOOOOOOOOOOOOON! Tarararaaaaa, tarararaaaaa, tararararaaaa, tatatararaaaaaaaaa
HunterxHunter, Quimera Ant
La saga on el Hisoka no hi és i on res té puto sentit, per UkiHana
Benvinguts amics i amigues a aquesta saga preciosa, plena d'amor, amistat i superació! Què tenim, què ens presenten? Conta-m'ho tot!!! Doncs mira, tenim formigues evolucionades, organitzades com a exèrcit, amb peculiaritats xungues, super fortes i invencibles... Cony, compro!! Shut up and take my money, perquè això
PROMET
I no, no és broma, la saga comença over 9000, em tenia super enganxada al principi, ahi a tope amb les formigues dale que te pego, rompiendo la pana, invitando a cañas, repartiendo leña... i duent-li humans a la reina, toh fucker desesperada per engolir pilotes d'humà, que en són de bones, m'encanteeeeeeen!!
Sí, la cosa anava de puta mare, les formigues estaven putament over power i el Gon i el Killua s'uneixen al Kaito, un personatge toh molón i reshulón que te roba el corassón. I pim pam pum, apareix la Pito (hihihihihihihihi pito) i es rebenta el Kaito. Wooooooooooh con esa toalla, FLIPANT!
Com a mínim flipant fins aquí, perquè a partir d'aquest moment la cosa baixa la vida, no sé si hi estareu d'acord, segurament no, però jo us estimo igual. És a dir, després en Gon està tot frustrao i han de lluitar contra el Knucle i el samurai emo i perd, pos clar que perds, no seràs fort fins que et confessis al Killua!! Per cert, tensió sexual molt bèstia entre aquests dos, no m'ho invento, és
#REAL
I bé, doncs apareix la Palm, que us diré que només hi ha un altre personatge que me la torri tant com la Palm i és la Komugi. Ambdues m'avorreixen a un nivell estratosfèric, que venen els traterrestres amb el platillo volador i des de l'espai veuen el meu menyspreu infinit.
I com segueix la cosa? Que neix el rei, les formigues s'escampen pel món perquè el rei és putament MALOSO, tan maloso que li suda la vida de sa mare, que un poc més i se la cruspeix amb patates, que és MALOSO, que li roba un palau a un mandatari xungo i el mata perquè és MALOSO, però després juga a jocs de merda i és bona persona.
NO. No joder, NO!!!! Sorry per la impopular opinion, però per què sempre hem de redimir els dolents? És dolent, mu mala gente, que se'l carreguin sense puta compasió, per favor. És que ha de decidir si viure com humà o com a formiga. NOOO! No ha de decidir res, és el puto rei de les formigues, no té opció de viure com a humà, no té opció jodeeeeeeer!! *flip table*
Sí, la Komugi me sobrava molt. És més, sóc equip del mariposo, jo l'hauria matat cony, puta mania sempre en fer que un dolent molt dolent es torni bo en veure un ésser indefens. Mateu-me ara per aquesta confessió si voleu, però és que no s'aguanta per enlloc. Sóc un dolent despietat, el rei del món, però vull protegir aquesta humana fràgil perquè no l'he pogut vèncer a un joc de merda. Ok, no, no em conveç, no t'ho compro. Perdó.
I res, després hi ha el Morau que ho peta teta amb el fumet dels porros (són porros, ho em fareu canviar d'opinió, no li dona el sou per maria) i el Novu que era com molt pro però es queda tot calvorota i es fa caquita als calçotets. De veres que l'Associació de Hunters és tan cutre que no té més gent per pegar-li pallissa a les formigues? Normal, si fan l'examen tan putament difícil, saps? Després hi ha crisi mundial que t'hi cagues, però no tens personal, haver-ho pensat abans. En fi... El camaleó ho peta, sincerament. I el pop no està malament, és cute.
També hi ha els guardians, ja us ho he dit, jo sóc
#team mariposón. El deforme me la bufa i la Pito (únic nom que puc recordar perquè tinc 5 anys) canvia com molt... Sóc super dolenta, mireu que li faig al Kaito però a la vegada "Gon, dona'm una hora que curi la Komugi, és mazo important pel rei, sabeh?" Bah... I el power up d'en Gon super mazao, en pla Bisky, amb els pantalonets que li serveixen de calçotets i els muscularros tots marcats i la camiseteta que li tapa just just el mugró... Sí, el Gon mazao és un Jojo.
No, no, el Gon no em posa. Hi ha un únic personatge que em posa moltíssim en aquest anime i es diu Hisoka. I no, no ha aparegut a tota la saga. Motivació? Zero. Interès? Zero. Sensualitat esclatant? Under 1000. No Hisoka, no party. Only drama Killua loves Gon, però el Gon loves Kaito, Gon, adona't ja, que el Killua se muere por tus huesos
Meanwhile, Killua "por eso esperaaaaaba con la carita empapada que llegarás con rosaaaaaas, mil rosas para miiiiiii"
I a més, el puto relleno de la saga, que és insuportable. Que estan tres capítols perquè passi un minut... Han jugat totalment amb la meva paciència i jo, d'això, no en tinc... Al final, els darrers 20 capítols de la saga, és que ni ganes tenia de veure-ho. La meitat del capítol era recapitulació, només tenia ganes d'agafar els capítols i posar-los x4 per passar ràpidament aquell sofriment... La saga es podria haver fet amb la meitat de capítols, imho...
Res, ja està, no puc dir res més, crec que ja he dit tot el que havia de dir, he expressat el meu hate de manera grassiossa (o ho he intentat) i res, espero que hagueu rigut i podem debatre, em podeu dir que miri la saga des d'una altra perspectiva i potser us faig cas, però ho dubto, perquè ara mateix estic horny pel Hisoka. Laik a aquest post si tu també estàs always horny pel Hisoka.