Hunter x Hunter

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1143
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

03 set. 2016, 18:07

Skuld ha escrit:Només deixaré la imatge aquí i amb això dic tot el que volia dir... sigh...
Imatge
Uoo Kite amb la guadanya, un amic va fer el cosplay d'ell pero amb el basto normal.
Text amagat.
De moment que t'esta semblant la serie?, si ja has conegut a Kite, portes bona part del anime vist.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

04 set. 2016, 02:39

No volia parlar massa i per això només havia deixat la imatge, però ja que preguntes... :3

Imatge

Text amagat.
Imatge Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

05 oct. 2016, 15:08

Ahir el vaig acabar de veure i donaré la meva opinió al respecte, suposo que varia de la majoria, però és que he tingut els meus pros i contres mentre veia aquest anime. Algunes coses m'han agradat molt i d'altres no m'han agradat gaire. Aniré per parts perquè tinc moltes coses a dir (spoiler inclòs) i sinó em perdré amb tant de comentari XD

Imatge

HISTÒRIA (6/10)

Al principi de la sèrie s'explica el concepte de caçador, és una introducció interessant que em va cridar l'atenció. El meu problema però, és que després de l'examen proposen arcs que difereixen força del que es podia esperar en un principi i és una completa decepció. Es deixa completament de banda el que seria la "vida de caçador", la qual cosa tenia molt de potencial i hauria estat molt interessant de veure, per centrar-nos en les mini - aventures del protagonista. No obstant, més que això, el meu problema està en què són històries que segueixen el fil del viatge d'en Gon però que em donen la sensació de ser inconnexes unes amb altres i que no queden tancades, per altra banda, algunes són molt bones i d'altres no tant. Cap de les històries sembla encaixar amb la resta i per mi això es tradueix en una narració inconsistent i no m'agrada. Almenys al final tanquen el viatge d'en Gon per retrobar-se amb en Ging i això, vulguis que no, ha alleugerit aquesta sensació XD

En el meu cas, la que sembla la saga més aclamada de la sèrie (a.k.a Chimera Ants) va ser un continu de capítols per emplenar, un darrere l'altre; una decepció total. Tota la saga semblava un relleno infinit en què sempre et podies saltar el capítol i en el següent seguiries allà mateix... etern. Sumat a tot això hi tenim l'incansable narrador que descriu tots i cada un dels moviments i pensaments dels personatges, fins i tot quan no n'hi ha cap necessitat perquè tinc dos ulls i ho VEIG PERFECTAMENT!! El ritme en aquesta saga ha estat horriblement etern i, a banda dels enemics principals (sobretot en Meruem i la Pitou), la resta de personatges eren força difícils d'empassar. El que més em sorprèn de la saga però, és que cap dels que hi va és rellevant en res perquè ningú és capaç d'enfrontar-se a cap rival en condicions. Em sembla una falla en l'argument de tot plegat enviar a gent que clarament NO està preparada per afrontar la missió tenint en compte que n'hi ha molts de més forts que 1. No s'han assabentat o 2. A ningú li ha importat. Era una punyetera amenaça mundial i a tothom li era igual!! L'únic personatge rellevant que hi fa alguna funció és en Netero, tota la resta irrellevants i sense carisma. Per altra banda, el combat que esperava amb més ganes (Gon vs Neferpitou) va passar tan de pressa i va ser tan "pos ok" que no em va deixar satisfeta.

El millor de tota la sèrie és l'arc de YorkShin City, és una llàstima que sigui tan curtet perquè realment estava ben pensat i era molt entretingut de veure. Em sembla que m'hauria molat mil vegades més seguir la història d'en Kurapika que no pas el viatge d'en Gon i en Killua; sincerament, si no fos per la companyia d'en Killua hauria estat molt difícil de veure. Els primers arcs tenien a veure amb el món dels caçadors, es veien les interaccions entre els diferents personatges i hi havia un propòsit clar i que es conclou a la perfecció. Es veu com es coneixen els diferents personatges i quines relacions construiran en un futur (veient de llarg que la relació entre en Gon i en Killua és molt especial). Són sagues simples que deixaven entreveure el misteri dels caçadors i realment entraven ganes de mirar més episodis per saber com continuava. Ras i curt, no semblaven contingut per emplenar, les últimes sagues són molt random. Com a mínim la última és de les bones i ha acabat en un punt molt interessant. Els combats estan força bé (alguns m'agradaria que haguessin durat més), però tot el tema de l'entrenament amb el nen és massa complicat i fa que necessitin molta estona per explicar-ho tot.

ANIMACIÓ (9/10)

L'animació és espectacular, no tinc res a criticar ja que en els moments necessaris era fins i tot millor que l'animació habitual. Fluïdesa, color, escenes de combat etc. m'encanta! El disseny de personatges potser no és del tot del meu gust, però tot i així no és un aspecte a criticar i alguns (ex. Hisoka, Kite o Neferpitou) m'agraden moltíssim.

BANDA SONORA (9.5/10)

La banda sonora per mi és la part més brutal de tota la sèrie! M'encanta cada una de les OST que apareixen en aquest anime. Potser la varietat no és molt gran, però crec que és suficient i saben on posar cada tema perquè no se senti fora de lloc. En el que em vaig fixar va ser que feien sonar la guitarra espanyola sempre que sortia en Hisoka ¡¡character theme detected!! *-* Pel que fa els seiyuu tampoc tinc res a criticar, m'encanta!! Donen personalitat a cada un dels personatges i ho fan a la perfecció.

PERSONATGES (7/10)

En Gon realment no m'acaba de fer el pes. Té una personalitat simple amb diferents matisos, però la seva evolució és zero i vegades el trobo absurdament estúpid (ex. tot el tema amb en Kite). I el moment en què prem el botó de pausa de la cinta d'en Ging l'hauria estrangulat allà mateix...

En Killua. El preferit de tothom i s'entén! L'evolució del seu personatge és grandiosa, sobretot en comparació amb el protagonista, que és nul·la. La seva moral és més complexa, és intel·ligent, analític, molts traumes i una lluita interna per superar-se, cert punt d'innocència etc. A més que gaudeix de la dualitat nen normal/assassí fent-lo molt més interessant que el seu amic. És qui fa la seva relació dinàmica, fluïda i divertida.

Imatge

El problema amb què m'he trobat és que no hi ha més personatges, són ells dos i la resta és un conglomerat amorf. A primera vista pot semblar que hi ha un rosset i un llargarut amb ulleres, però us equivoqueu, d'ells se n'obliden ben de pressa XDDD Completament irrellevants... no calia fer l'esforç de presentar-los tan detalladament.

En Kurapika. És tot el que hauria volgut ser en Sasuke (Naruto). Un venjador cool i súper badass que no abandona els seus principis i no dubta a l'hora de complir amb el que creu sense deixar de banda les seves prioritats / responsabilitats / emocions i sense perdre el camí. És un gran personatge que, definitivament, m'hauria agradat veure més, sobretot després de l'últim capítol!!!!! Em vaig quedar amb les ganes i el hype de saber com havia anat tot, el qual és força depriment :( Tenia un poder i potencial al·lucinant.

Imatge

En Leorio és la vessant còmica, no és que m'agradi massa, però a mesura que passaven els capítols no feia tanta nosa i al final se'l trobava a faltar XDD

Pel que fa els "dolents"... són els personatges més interessants amb diferència i als que se'ls dóna menys protagonisme i temps en pantalla. La família Zoldyck, les Aranyes, en Hisoka etc. Són tots una passada però... quina sorpresa... tampoc són rellevants... El que li falta a aquesta sèrie és definitivament MÉS HISOKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge

OPINIÓ GENERAL

Suposo que no és el meu anime. Evidentment és un bon anime, però per mi ha estat impossible sentir-me identificada amb la història o amb els personatges; tots aquells que jo volia veure no han aparegut més que de passada. La manera d'explicar la història principal ha estat inconnexa i, en el meu cas, m'ha deixat amb l'emprenyada de dir que unes coses no tenien res a veure amb les altres. Ah.. sí.. i... falten personatges rellevants. A més que Hisoka no ha sortit prou!! (fangirl acèrrima). Cada vegada que sortia ell tot millorava considerablement així que... Bé, la sèrie tenia molt potencial però no l'ha acabat d'explotar tant com m'hauria agradat. Segurament acabaré de llegir els capítols que hi ha de manga perquè m'ha semblat que només n'hi havia uns 20 aprox. i així ja em poso al dia fins que surti el pròxim capítol d'aquí moooooooooolt de temps XD No té cap gràcia...

PUNTUACIÓ:

- Examen de caçadors: 7.5/10
- Família Zoldyck: 6.5/10
- Arena: 7/10
- YorkShin City: 9.5/10
- Greed Island: 5/10
- Formigues Quimera: 3/10
- Eleccions president: 8.5/10

- Global: 6.7/10
Imatge Imatge

Respon