Hola, que tal? Sóc la Nekka i tinc 18 anys
Vaig trobar aquest fórum de casualitat, buscant una cosa relacionada amb un anime. I al veure el bon rotllo que hi havia aquí, en un obrir i tancar d'ulls ja m'estaba registrant! Hi va haver una època, on vaig deixar aquest món una mica apartat, però he tornat amb més energía que mai!. Us parlare una mica de mi, però només una mica eeew.
M'agrada molt el gènere Survival Game i el Yaoi (Mira com s'ho tenia callat

) No se m'acudeix que mes posar ja que, normalment quan veig un anime en lo últim, en que mi fixo es de quina categoria es, mentre m'agradi per mi ja esta bé. M'agrada llegir llibres i fanfics, donar un cop d'ull a Tumblr, shipejar, Vocaloid, Joc de trons, escriure, la estetica antiga dels animes, estils japonesos (Pastel goth, gothic lolita, sweet lolita etc...)Danganronpa, i l'estiu. Respecte al tema del Manga, per arribar a llegir-me'l tot sencer, te que agradar-me molt, o sigui que us deixare una llista de tots els que he llegit, i com podeu deduir els meus preferits. Tranquils es curteta: Rosario to vampire, mirai nikki, Battle royale, Anatolia Story, Deadman Wonderland, Otoyomegatari (Bride stories).
Sóc infantil, cridanera, nostalgica, somiadora, vergonyosa, carinyosa, i segons la opinió d'algunes persones, fins i tot simpatica. Ho sento, si no es la millor presentació del món, però estic molt contenta de estar aquí, gràcies a tots!