Fangirl

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ja que comencem a fangirlejar amb cantants us presento el Wataru Katagiri (sí, Katagiri com la tia odiosa de Bakemonogatari) però se us oblidarà quan el sentiu cantar!

Imatge

Nom: Wataru Katagiri (片桐 航)
Nacionalitat: Japonès
Aniversari: 24/12
Edat: 22
Professió: Cantant
Grup: Lenny Code Fiction
Pàgina web: http://www.lennycodefiction.com/


I no us puc dir massa informació sobre ell perquè el grup és molt nou i quasi no hi ha informació traduïda xDD Només he trobat que és un yogurin i que diuen que és una persona molt curiosa però que se sol despertar de mal humor. I ja xDD Suposo que a mesura que es vagin fent famosos anirà sortint més informació sobre ells.

I bé, el primer que em va agradar va ser la seva veu, m'encanta! Té una veu molt bonica i canta de puta mare el molt cabró. De seguida que el vaig sentir vaig pensar "aquest grup m'agradarà seguir-lo" i després va sortir el videoclip i ja va ser un love forever. Té una puta veu d'àngel.

Jutgeu per vosaltres mateixes tant la veu com els gestos que fa, t'atrapen i ho sap :pervertmoon: De moment només tenen dues cançons (progressen poc a poc) i de la segona el videoclip no està disponible al nostre país (putos Japo-nazis).

Text amagat.


El videoclip no està disponible a youtube però us deixo un enllaç a twitter on surt un tros bastant llarg: https://twitter.com/koyamafes/status/793400247246434304 I només la cançó:




Més videos i tal:


O és com tímid o s'expressa com el cul xDD


I si voleu morir definitivament, seguiu-lo a instagram: https://www.instagram.com/watarulcf/
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Xiumin/Kim Min Seok



Imatge


Nom artistic: Xiu Min (시우민)
Nom real: Kim Min Seok (김민석)
Professió: cantant, ballarí, raper, model, presentador i actor.
Grup: EXO
Sub Unitat: EXO-M (està dissolta crec) i CBX
Aniversari: 26 de març de 1990 (26 anys)
Any de debut:: 2012
Estatura: 173cm
Agencia: SM Entertainment

El Xiumin és un idol que admiro molt, ja que es va haver d’adaptar a la sub-unitat en la qual hi havia 4 xinos i 2 coreans (dels quals un era ell) i va aprendre xinès. A part d’això, que molts idols ho han de fer, ell tenia el seu... volum/tamany (digueu-li com vulgueu), i va decidir fer una dieta, amb la qual va passar de ser una mica rodonet o baozi (com li deia un dels membres), a ser un espagueti, i llavors va fer un canvi impressionant no fa massa, en el qual ens va sorprendre a tots, i es va tornar un mazizorro (no hi ha altra manera d’explicar-ho). En part m’ajuda a motivar-me per a posar-me en forma.

Tot i no tenir gaires línies en les cançons de tot el grup, té una veu que crida l’atenció i que, per sort, l’ha portat a fer diferents col·laboracions i a debutar en una subunitat nova.

Cançons:
Text amagat.


(no tingueu massa en compte com van en aquest MV... és per fer la broma i aquestes coses xD)


Imatges:
Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge (segueixo sense creure'm que tingui 26 anys)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Vaig a contrarrestar aquest mar de coreans... Jo "fangirlejo" amb tot el seu esplendor (fent un crit agut en plan "KYAAAAAA") amb la shiro de deadman wonderland.

[center]Shiro[/center]



Imatge

Manga: Deadman Wonderland
Edat: Desconegut (14-15 anys)
Ocupació: Supervivent de moltes coses... (no faré spoiler)
Seiyuu: Kana Hanazawa

Perquè m'agrada?: (Intentaré no fer spoilers) Ella sola és la definició de superació personal, ha passat per milers de situacions cruels i injustes no s'ha rendit i ha seguit lluitant. A banda d'això, m'encanta el seu caràcter, és una noia que tot i les dificultats sempre té un somriure, sempre està animada i s'ho passa bé amb qualsevol cosa. També cal afegir que gràcies a ella m'encanten els cabells tenyits de blanc.

Text amagat.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Neusi
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 13
Membre des de: 31 oct. 2016, 23:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Comparteixo gustos amb molts dels personatges/persones que heu anat posant per aquí (Ike, Hitachi, Zoro...). :uki:
Però en tinc dos que m'encanten i encara ningú els ha dit: un és en Lavi de D.Gray Man i l'altre en Trafalgar Law de One Piece. Per què? M'atrauen els personatges amb una part fosca/enigmàtica, però que alhora tinguin un gran cor i siguin divertits!

Nom: Lavi
Manga: D. Gray Man
Edat: 19 anys
Ocupació: Membre de "Black Order"
Text amagat.
ImatgeImatgeImatgeImatge


Nom: Trafalgar Law
Manga: One Piece
Edat: 26 anys
Ocupació: Pirata
Text amagat.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
NeKKa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 30
Membre des de: 13 ago. 2016, 02:06
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Sisplau que entri un dels meus Husbands *Redoble de tambors*

Imatge

Nom: Jonhhy Rayflo
Manga: Vassalord
Edat: No se sap però aparenta 42
Ocupació: Vampir
Seiyuu: Keiji Fujiwara

Vaig descobrir aquest marevellós manga, gràcies a les seves OVA un dia tafanejant per Youtube. Em van agradar però al no enterar-me molt bé de la història vaig decidir donar-li un cop d'ull a la obra original, el manga. Al principi vaig començar a llegir-lo per en Rayflo i el seu estimat Chris perquè m'agradaven molt i eren super bufons, però al anar avançant vaig quedar completament enganxada a la trama. I va ser el manga el que em va permetre conèixer mes en Rayflo. Es un home força seriós quan vol, però també es infantil i juganer cosa que m'encanta, per no parlar del seu sex appeal <3 I el seiyuu que li va donar vida en las ova's i els pocs cd drama, em va tornar boja.

Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Si podem plorar, també podem riure
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

He de confessar que, abans del Insert Song Contest, ja tenia ganes de tornar a jugar al Mystic Messenger, però és que ara en tinc encara més. De fet, només he jugat a dues rutes i, per això mateix, aquest post, perquè tinc moltes ganes de repetir-ne una.

Imatge

Nom: Jumin Han
Videojoc: Mystic Messenger
Edat: Crec que en tenia 27 però no me'n recordo
Ocupació: Hereu d'una gran empresa, però realment li carrega totes les feines a la seva secretària, és un fill de puta. I que bo que està, joder!
Hobbies: Té un puto gat gordo i li agrada tancar les noietes a casa seva.



Vull dir, és husbando i ja. Quan el vaig veure va ser un "he de fer aquesta ruta i ja puc deixar el joc" perquè sabia que era el meu tipus de husbando, com a mínim físicament.

He de confessar que la seva ruta tampoc és que m'entusiasmés, el tio és com massa "aaah, no em deixis que se m'ha escapat el gat i és trauma" però joder, és que tampoc tenia ganes d'anar-me'n de casa seva xDDDD És a dir, l'heu vist, amb aquest posat seriós i el traje? El puto traje hòstia, que el fa ser massa sexy!

I bé, després està tot el lio del puto gat tio, com l'odiava i havia d'estar tota l'estona dient "si, fes el millor pel puto gat" quan realment tenia ganes de dir-li "fregeix-lo i fem-ne rollitos de primavera con extra de crispi". Però bé, li puc perdonar perquè el fet que sigui un daddy trajeado el fa tan hot i putament sensual i eròtic que només puc dir això: :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:

Més daddy sensualoide per a totes
Text amagat.
Imatge
Beu vi mentre menysprea els humans normals i corrents:
Imatge
Imatge
Dats important:
Imatge
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

INUYASHA

Imatge

Manga: InuYasha
Edat: 200
Ocupació: Semidimoni
Seiyuu: Kappei Yamaguchi
- Català: Aleix Estadella
- Castellà: Carles Lladó

Text amagat.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Bueno fa masses dies que no fangirlejo i això no és sa. Així que us porto el meu segon husbando: l'enano més sexy de l'història del manga i l'anime.

LEVI


Imatge


Sobrenom: "El soldat més fort d el'humanitat"
Manga: Shingeki no Kyojin
Edat: +30
Aniversari: 25 de diciembre
Ocupació: Criminal (anteriorment) / Soldat (actualment)
Seiyuu: Hiroshi Kamiya

Per què m'agrada? No ho negaré, em va robar el cor quan li va trencar la cara a l'Eren a patades, va ser amor a primera vista. Però després, quan vaig descubrir que a més d'odiar a l'Eren tant com jo, era un sàdic fill de puta a lo que no em puc resistir, right to the patata. M'encanta perquè tot i ser un tap està OP, no és el típic soldat hipermazat dels animes però tot i així és amb diferència el soldat més fort de les Tropes de Reconeixement. Però a més, encara que vagi de malote, es preocupar pels seus companys i per l'humanitat, i sempre pren decisions pel bé comú, encara que hagi de fer sacrificis personals.
No soporto que el shippejin amb l'imbècil de l'Eren, ja m'agrada poc el yaoi com perquè em shippejin el husbando amb l'imbecil de l'Eren, indignant :eh?:

Text amagat.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Imatge

Jo deixaría que em fes una bona limpieza a fondo dels chakras.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

KUSURIURI



Imatge


Nom: No se sap
Sobrenom: Kusuriuri
Anime: Ayakashi Japanese Classic Horror / Mononoke
Edat: No se sap
Aniversari: No se sap
Ocupació: Exorcista?
Raça: Kitsune?
Seiyuu: Sakurai Takahiro

Doncs com que fa molt que no deixo per aquí a cap personatge faré una petita aportació aprofitant que acabo de veure l'anime xD I... com pot ser que algú del qual no sàpiga pràcticament res em pugui molar tant? La veritat és que és un anime que va de revelar les històries amagades, però del personatge principal se'n sap més aviat poc. Potser és el misteri que l'envolta el que fa que sigui tan atraient... tot i que no nego que el seu disseny de personatge sigui extremadament al·lucinant: entre la roba extravagant, els trets facials que el fan semblar un kitsune, el maquillatge, els ulls blaus etc. és impossible que no cridi l'atenció. A més de tenir el seiyuu que té, que sempre fa una feina impecable i li queda a la perfecció *-*

El que m'encanta és que sempre mantingui la calma en tot tipus de situacions, cautelós i observador de cada petit detall i sigui absolutament badass a l'hora d'acabar amb els mononoke. Normalment no mostra gairebé cap emoció, però això fa que moli moltíssim i sorprengui quan canvia l'expressió de la cara xD Tot i aparentar no sentir res, la veritat és que a vegades sembla que li agrada ficar més llenya al foc del necessari i burlar-se de la penya, la qual cosa fa que doni molt de joc i no saps mai les intencions que té. Definitivament és un personatge interessant.


Text amagat.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Deixo aquí una espècie de AMV en forma de trailer de Mononoke!! ^^

Text amagat.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

A mi m'agradaria presentar-vos un dels homes que em té enamorada, potser alguns el coneixeu, és en....

Quim Masferrer

Imatge
Nom artístic: Quim Masferrer o el Foraster
Nom complet:Joaquim Masferrer i Cabra
Data i lloc de naixement: 22 de juny del 1971 a Sant Feliu de Buixalleu
Professió: Actor, director de teatre, guionista, presentador de televisió i monologuista català

Bàsicament el que em té enamorada d'aquest home és el seu sentit de l'humor, no només pels seus acudits sinó també perquè considero que se sap riure d'ell mateix. Però no només el seu sentit de l'humor, sinó també la seva delicadesa a l'hora de tractar temes sensibles i sempre intentant ajudar als altres. He de dir que "el conec" de fa poc, per un programa que fa a TV3 que es diu "El Foraster". Crec que actualment viu a Barcelona, està casat i té alguna filla. I finalment crec que el que em queda dir d'ell és que és com el vi: millora amb el temps, perquè cada dia està més guapo. :ilu:
Imatge
Respon