Esdeveniment de Fotografia

Respon
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Drakkar
Entrades: 76
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

01 juny 2017, 12:23

Hola tots i totes,

L'altre dia estava jo pensant en el munt d'esdeveniments que hi ha per aquest fòrum i em vaig adonar que no en teníem cap de FOTOGRAFIA!!

Així que això és el que us porto avui, una activitat en la qual podrem compartir les fotografies que fem durant les vacances d'estiu.

Ja som dia 1 de juny per lo que comença l’època en la que molts comenceu les vostres vacances, voltareu més i en general tindreu més possibilitats d’acabar fotografiant alguna escena curiosa i/o graciosa que a molts de nosaltres ens agradaria veure i comentar, per lo que si us trobeu amb alguna d'aquestes situacions no ho dubteu, trèieu el mòbil i pengeu la fotografia en aquest mateix fil perquè tots la puguem veure :D

Començaré jo amb una aportació que no vaig fotografiar per tant que us l'haure de comentar ;)

Dons bé, l'altre dia estava jo passejant per Vic quan em vaig trobar una colla de turistes fotografiant en massa UNA ESQUERDA EN UNA PARET!!! la situació era bastant graciosa llàstima que no la vaig poder fotografiar :(

Animeu-vos i agafeu les vostres càmeres :visca:

PD: No és necesari que sortiu vosaltres a la fotografia, però podeu sortir-hi
Kharu, Kharu el maravellós.

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 840
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 502 cops
Gràcies rebudes: 234 cops

01 set. 2017, 21:49

Doooncs l'estiu ja s'ha acabat i... com era d'esperar no he fet cap foto digna de menció... excepte una! :pervertmoon:

Imatge

Què vos sembla aquest corralet a Zumaia? A que és guapo? :D

Venga, animau-vos a posar les vostres i jo miraré de cercar-ne alguna altra :p
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Drakkar
Entrades: 76
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

02 set. 2017, 18:37

Dons res, com era molt previsible inclus jo m'havia oblidat d'aquest post XD

Però no passa res, encara que faci tot l'estiu d'aixó us tinc preparades unes quantes imatges que vaig fer durant...

Les maravelloses aventures den Kharu per Europa

Primer: si, ja se que técnicament he estat sempre a Europa, però així el titol té més ganxo (El bon clickbait :pervertmoon: )

En fí, tot va començar a principis de les vacances d'estiu quan els meus pares van decidir que volien anar a voltar per Europa amb una autocaravana, el qual no és que fos una idea que m'entusiesmes, però en el viatge vaig veure moltes coses curioses que vull compartir.

Primera imatge:
Text amagat.

Segona imatge:
Text amagat.

Tercera imatge:
Text amagat.

Quarta imatge: Resum d'Holanda
Text amagat.

I finalment la imatge més espectacular de totes:
Text amagat.
Kharu, Kharu el maravellós.

Respon