Death Parade

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Entrades: 1213
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 122 cops
Gràcies rebudes: 204 cops

05 des. 2015, 16:12

Feia dies que volia obrir aquest tema (desde que vaig enviar l'opening al AnimeSong :D) i fins ara no m'he decidit a fer-lo (vagueria :urahara: )

YÔKOSO QUINDECIM.
Benvinguts al Quindecim.

Imatge

Informació general
Basat en: Anime Original
Estudi: Madhouse
Gènere: Jocs, Psicológic
Capítols: 12 + 1 OVA
Any: 2015
Opening: Flayers - BRADIO
Ending: Last Theater - Noisycell

Argument:
Text amagat.

Informació Extra: l'anime va tindre una OVA al Anime Mirai anomenada Death Billards, recomano veure-la avanç del anime.

Nota: Personalment li poso un 9, tot i que sent objectius li donria un 7,5. Com avança l'historia si no et fixes molt pot ser una mica dificil de donar-se conta de petits detalls importants.

Opening:
Text amagat.

Imatges i gif varis:
Text amagat.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Horny x Hisoka
Repte d'anime 2020
Categoria Or
26 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
6 / 12
Entrades: 2161
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 262 cops
Gràcies rebudes: 728 cops

05 des. 2015, 22:00

De Death Parade en el seu moment vaig veure el primer capítol. Sincerament, el vaig trobar molt interessant i em va agradar força però no sé per quin motiu la setmana següent no em vaig mirar el següent xDDD Segur que ha de ser la hòstia, no he llegit més que bones crítiques però en aquell moment, no sé per què, vaig passar de seguir-la mirant (per vagueria, també xD)

A veure si convenço el Minatoncio i ens la mirem els dos un dia d'aquests!

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2020
Categoria Plata
11 / 16
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
6 / 12
Entrades: 652
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 229 cops

06 des. 2015, 15:34

Em va encantar Death Parade tot i que sincerament no sé dir perquè ja que l'argument no és que avanci molt i (com es veu des del principi) és una fumada bastant important. Vaig veure primer l'anime i una setmana amb mono del nou capítol vaig veure Death Billiards, per a mi podria ser un capítol més.
Trobo que el resum de l'argument que has fet és bastant spoiler, la gràcia del primer capítol és no saber que cony està passant i llegint això ja ho saps... Comencis per Death Parade o Death Billiards.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou

06 des. 2015, 19:42

Nafi ha escrit:Trobo que el resum de l'argument que has fet és bastant spoiler, la gràcia del primer capítol és no saber que cony està passant i llegint això ja ho saps... Comencis per Death Parade o Death Billiards.
Es la sinopsis que he trobat a Wikipedia anglesa i he traduit amb google traductor xD, dema me la torno a llegir i la resumeixo una mica per donar menys dades.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Horny x Hisoka
Repte d'anime 2020
Categoria Or
26 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
6 / 12
Entrades: 2161
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 262 cops
Gràcies rebudes: 728 cops

04 gen. 2016, 00:32

Avui hem acabat anime i ova!

En general no està del tot malament, jo li posaria un 7! Reconec que al principi em va costar molt seguir-la, res tenia gaire sentit però al final s'arregla i les coses van encaixant. Segurament, si no m'haguéssiu dit que valia la pena, l'hauria tornat a deixar al primer capítol :(

El que més m'ha agradat han estat els personatges! :uki: Tots tenien alguna coseta per la que es feien estimar, fins i tot la loca grupi que portava un osset com a goma pels cabells. El Decim i la Nona són els que m'han agradat més! :uki:

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou

04 gen. 2016, 00:35

M'alegro que t'hagi agradat, doncs com que ja has acabat aquest ja fare aquesta setmana un altre recomenacio :DD
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2020
Categoria Or
25 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
6 / 12
Entrades: 1336
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 782 cops
Gràcies rebudes: 370 cops

04 gen. 2016, 00:36

A mi també m'ha agradat bastant, tot i que... És massa rara pel meu gust.

Text amagat.
Imatge
Text amagat.

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 104 cops

04 gen. 2016, 02:04

Sé que el tema és per Death Parade, però és que per donar la meva opinió no puc evitar parlar de la OVA!! El cas és que abans que s'estrenés la temporada m'havia vist Death Billiards i em sembla que ho haurien d'haver deixat estar amb un capítol. No és que l'anime estigui malament, però em sembla que no s'ha beneficiat precisament de ser una sèrie més llarga. A vegades crec que em menjo massa l'olla i seria més feliç deixant tot això de banda, però sóc així de criticona :urahara: Aquí deixo la meva humil opinió :hug:

Text amagat.

Per acabar la reflexió deixo aquí les puntuacions. Death Billiards per mi és un 10/10 i Death Parade un 7.5/10
Skuld l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 gen. 2016, 03:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou

04 gen. 2016, 02:48

Death Billards en si es el capitol pilot que va sortir a l'anime Mirai, un concurs de nous estudis i productors que fan al japo cada any per descobrir nous talents. A Madhouse li va agradar la idea i la va adaptar per una serie de 12 caps.
Per aixo la OVA es mes compacte/concentrada, perque buscaba atreure el maxim (per guanyar el concurs), en el menor temps.

Text amagat.
Imatge

drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 171
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
Gràcies rebudes: 34 cops

05 gen. 2016, 13:23

Molt gran, es d'aquelles series que encara que no t'agradi el manga t'acaba agradant. Si teniu uns amics o una parella a qui voleu introduir en aquest mon aquesta es una bona opcio (aquesta i death note, us ho dic per experiencia).

Per cert l'opening no li pega gens, millor l'ending:

Text amagat.

Per cert no vaig pillar el final de death billards, algu me'l pot explicar?

Respon