drew-kun ha escrit:Per cert no vaig pillar el final de death billards, algu me'l pot explicar?
No sé si va ser perquè la vaig mirar al final de l'anime i no abans com hauria d'haver fet, però no recordo que tingués un final gaire especial...

drew-kun ha escrit:Per cert no vaig pillar el final de death billards, algu me'l pot explicar?
UkiHana ha escrit:drew-kun ha escrit:Per cert no vaig pillar el final de death billards, algu me'l pot explicar?
No sé si va ser perquè la vaig mirar al final de l'anime i no abans com hauria d'haver fet, però no recordo que tingués un final gaire especial...Em va parèixer un capítol més, si en comptes de ser un capítol especial hagués estat el 5 o el 6 m'hauria quedat igual xDDDD
La veritat és que el vaig feure fa temps i ja no me'n recordo de com anava (ni dels protagonistes) però...drew-kun ha escrit:UkiHana ha escrit:No sé si va ser perquè la vaig mirar al final de l'anime i no abans com hauria d'haver fet, però no recordo que tingués un final gaire especial...drew-kun ha escrit:Per cert no vaig pillar el final de death billards, algu me'l pot explicar?Em va parèixer un capítol més, si en comptes de ser un capítol especial hagués estat el 5 o el 6 m'hauria quedat igual xDDDD
Text amagat.
Em refereixo al final en que el vell quan puja al seu ascensor deixa anar un somriure malevol, i al final quan li pregunten a qui ha reencarnat i a qui ha enviat al buit diu "no es obvi?"
Em sembla que al Death Billiards no ho mostren! De totes maneres, ara que heu explicat que és un pilot, ho entenc millor!Nafi ha escrit:La veritat és que el vaig feure fa temps i ja no me'n recordo de com anava (ni dels protagonistes) però...
Text amagat.
...hi havia una manera de saber on anava cadascú. Segons lo que posava a dalt a l'ascensor, així que si tens ganes de buscar el moment i comprovar-ho endevant.
Nafi ha escrit:La veritat és que el vaig feure fa temps i ja no me'n recordo de com anava (ni dels protagonistes) però...drew-kun ha escrit:UkiHana ha escrit: No sé si va ser perquè la vaig mirar al final de l'anime i no abans com hauria d'haver fet, però no recordo que tingués un final gaire especial...Em va parèixer un capítol més, si en comptes de ser un capítol especial hagués estat el 5 o el 6 m'hauria quedat igual xDDDD
Text amagat.
Em refereixo al final en que el vell quan puja al seu ascensor deixa anar un somriure malevol, i al final quan li pregunten a qui ha reencarnat i a qui ha enviat al buit diu "no es obvi?"
Text amagat.
...hi havia una manera de saber on anava cadascú. Segons lo que posava a dalt a l'ascensor, així que si tens ganes de buscar el moment i comprovar-ho endevant.
El que hi ha aquí sota és (òbviament) un spoiler, no l'obriu sense haver vist abans death billiards.
Hmm, a la versió que tinc jo, els subtítols diuen "I cannot tell you that either" (1a pregunta, què ha dit l'home gran, 2a pregunta, qui ha anat a on).i al final quan li pregunten a qui ha reencarnat i a qui ha enviat al buit diu "no es obvi?"