Birra, escumosa, cervesa, bebercio, tullidora de sentits... la birra rep molts noms, però en tots els idiomes significa excel·lència. Les fades de l'escuma cervesera m'han visitat i m'han xiuxiuejat que en aquest lloc de la Internet resideixen molts fans d'aquest beuratge dels Déus.
Per això us convido a unir-vos al Club del Baró de la Birra, amb l'objectiu de compartir opinions i recomanacions sobre el bon bebercio i descobrir gràcies als altres nova birra que, potser d'altra manera, no ens hauríem atrevit a tastar.
Començo jo la sessió inaugural del club presentant-vos la meva cervesa preferida!

Nom: Hoegaarden
Origen: Bèlgica ||*||
Tipus: cervesa de blat
On es pot comprar? Carrefour. També l'he vist al Corte Inglés, si teniu peles.
Preu: Barat, 1,37€. Amb els diners que et sobren de la paga et pots comprar un kebab i eructar com un senyor.
Personalment m'agraden les cerveses que no peguin molt fort, perquè ja sabeu que soc de tullichionne molt fàcil. Especialment tenc predilecció per les de blat belgues i aquesta m'agrada perquè és molt suau i engata a poc a poc. A una persona normal no crec que li faci pessigolles, la veritat. Acabo un poc contentilla quan prenc les darreres gotes, tot sia dit, però you know, it's me.
El regust que deixa m'encanta, no és gaire fort, però així mateix és present. De color no us sé dir, perquè soc una puta heretge i la bec directament a l'ampolla, sorry, podeu jutjar-me si voleu. Entra molt, molt fàcilment, que pim que pam i qui s'ha begut la meva birra? Ah no, que he estat jo...
La recomano així del chills, per un dia del tranquis, per beure una cosa lleugereta simplement pel plaer de beure. Combina bé amb patatilles de les bones, de les super cruixents del Mercadona, trust me, ho he tastat.
Espero amb ànsies les vostres recomanacions, barons i baronesses!