Foto tot artística de la birra que treu fum i tot. No, no treu fum, és el fum de la bbq que feia el fantàstic i atractiu @Minatoni
Nom: Abbaye d'Aulne
Tipus: Blonde
Origen: Bèlgica
Grau de tulluchionne in sanguine: 6 graus, casi nada pal cuerpo
Preu: No gaire, però ni me'n recordo. Duia molt de temps a la gelera la veritat
On comprar-la: Al Lidl, crec, perquè sinó on he pogut comprar aquesta gasòfia?
A veure, sincerament: em va agradar. Molt més del que esperava i segurament més qualitat que el preu que vaig pagar, que no degué ser gaire. Perquè si la vaig comprar va ser perquè era barata i cervesa econòmica no casa gaire bé amb Fundatis Anno 657...
A banda d'etiquetes que fan pudor de mentida, el líquid daurat que engana el pensament em va agradar. És una mescla entre la Blue Moon, la meva predilecta i una cervesa normal d'aquestes que entren fàcilment, com ara una Argus Suave. Perquè m'entengueu, té un cert regust cítric no preponderant però prou subtil perquè el notis i et deixi un regustet agradable.
Conclusió sincera, perquè Lidl no m'ensiborna amb cerveses bones perquè li faci ressenyes merdoses (per desgràcia): sincerament, bona, fàcil d'empeçolar i hi diu molt amb les patatilles recepta xurreria marca Hacendado mentre espereu que el foc es faci per poder dinar. Jo la recomano molt.