BSOng, 4a edició

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


Aquí la tenim! Tothom la demanava, així que yeah, amb tots vosaltres:4a edició del BSOng!!

En aquest concurs, cada concursant enviarà una cançó de la Banda Sonora d'una sèrie TV o Pel·lícula o anime -no openings ni endings- a l'organitzador (here @UkiHana ), i despres l'organitzador de manera anònima posara totes les cancions i estipularà un període per votar les que més agradin (més informació a les Instruccions).


Instruccions:
  • Cançó: La cançó l'enviareu per missatge privat (indiqueu-ho al títo, per favor) a l'organitzador en format "link de YouTube" dintre de les dates habilitades (veieu Dates per a mes informació).
    No es podrà repetir Sèrie TV ni Pel·lícula, ni banda sonora d'anime, per tant, el primer en demanar la cançó se la queda. Si algú també la demana, l'organitzador li oferirà buscar-ne una altra. En cas de ser una saga comptarà com a participació amb totes les pel·lícules d'aquesta i no es podrà repetir.

    Nota: La cançó ha de ser feta exclusiva per a la Pel·licula/SèrieTV/BSOAnime, no s'hi valen cançons que no composades per la BSO (a excepció de cançons modificades/adaptades per a l'ocasió), per saber si és vàlida o no, recomano mirar wikipedia>BSO de la SèrieTV/Pel·lícula.

    Nota 2:Malgrat que sí que es poden repetir sèries/pel·lícules entre edicions del BSOng, NO es pot enviar la mateixa BSO/OST que ja hagi aparegut en edicions anteriors.

    Cançons edicions anteriors:
    1a edició
    2a edició
    3a edició
    ---
  • Idioma/Durada/Qualitat: La cançó pot ser en qualsevol idioma o només instrumental i la durada màxima és de 8 minuts.
    Es demana un mínim de qualitat, no s'acceptaran versions Remix, Covers o mal gravades.
    ---
  • Tret de Sortida: L'organitzador posarà un missatge al tema indicant quan es pot començar a reservar SèrieTV/Pel·lícula i enviar la cançó (a la vegada o per separat com el concursant vulgui)
    ---
  • Votació: La votació sera per misatge privat (indiqueu-lo al títol, si us plau), amb format Eurovisió (1-8, 10 i 12 punts, sent 12 el que més t'agrada). Aquest punt pot variar segons quants participants hi hagi, més de 10 participants s'utilitzarà aquest.
    ---
  • Gala: El dia de la gala es donaran els resultats i quina és la cançó que més ha agradat. El guanyador de l'edició serà l'organitzador de la següent edició.
    ---
  • Resultats: En cas d'empat, guanyarà la cançó amb més 12's, en cas de tenir els mateixos, la que més 10's tingui i així succesivament, per garantir una classificació i un guanyador.
Dates:
  • Tret de Sortida: Today, dia 28 de juny
  • Reserva i enviament de la canço: De dia 1 de juliol a dia 7 de juliol fins a les 23 h
  • Publicació de cançons: 10 de juliol
  • Votació: 11 a 19 de juliol fins a les 23.59 h
  • Super Gala: Diumenge 21 de juliol a les 22 h!!
Animeu-vos a participar-hi!
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

M'encantaria participar però tenint en compte que de sèries TV no anime, en miro comptades i de pel·lícules quasi no recordo les BSOs ho veig difícil. xDD
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

YAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS M'APUNTOOO!!
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Un altre que s'hi anima!

@Grimmy, jo miro menys sèries i pel·lícules que tu, i segur que hi enviaré alguna cosa, així que tu també has de poder trobar-ne alguna! :p
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Jo també m'hi apuntoo!!

Ja tinc la cançó pensada i tot!! :uki:
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Tinc una pregunta, no se si la puc fer aqui pero bueno, Series TV val tambe per Bso de anime? En el cas que no, on es poden enviar BSO de anime?
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, esclar que hi participaré
manolini ha escrit: 28 juny 2019, 15:55 Tinc una pregunta, no se si la puc fer aqui pero bueno, Series TV val tambe per Bso de anime? En el cas que no, on es poden enviar BSO de anime?
I tinc la mateixa pregunta.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Evidentment que m'apunto!!!!
manolini ha escrit: 28 juny 2019, 15:55 Tinc una pregunta, no se si la puc fer aqui pero bueno, Series TV val tambe per Bso de anime? En el cas que no, on es poden enviar BSO de anime?
Nop, les BSO d'anime formen part del concurs Animesong.

Jo no tinc ni idea de que enviare pero em fa gracia enviar alguna serie (a poder ser de Netflix), que en les edicions anteriors sempre he enviat BSO's de pelis.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Weno enviaré alguna cosa típica, ni que sigui per participar doncs. xD
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Vinga! Jo també participaré :) La tinc bastant pensada. Moltes gràcies per l'organització @UkiHana!

Edito per afegir que jo tenia entés que l'animesong era openings i endings d'anime i que no es podien posar cançons llargues de més d'1 minut 30' i que havien de ser les versions de tv.
Respon