BSOng 2a Edició!

Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Shinsei
Entrades: 136
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

12 març 2017, 21:51

Home, si vols organitzar-la cap problema, si no la organitzo jo altre cop, que m'ho he passat genial organitzant :uki:
Imatge

Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Drakkar
Entrades: 194
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
Gràcies donades: 96 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

12 març 2017, 21:56

Molt bona edició, tothom s'esperava quina canço quedaria ultima, però crec que poquissima gent ha endevinat aquest top4 ple de sorpreses. Molt ben organitzat, un 10 per l'ichi.

Shiroyama
Esperits del bosc
Esperits del bosc
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 50
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 16 cops

13 març 2017, 16:17

Al final em vaig perdre la Gala... no recordava que havia quedat per anar al Japan Weekend, a veure antic companys de feina i amics que estaven treballant allí en els seus stands.

Enhorabona al top 3 i felicito també l'organització!!

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Shinsei
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

13 març 2017, 18:13

Uoh! Doncs m'alegro del 5è lloc, not bad!

Amb tot he de dir que, tot i que hi havia molta gent participant, hi han hagut massa bso que m'han semblat... soses (?) moltes que escoltava i em deixaven indiferent i he hagut de donar molts punts a algunes que potser no en mereixien tants i al revés. Per exemple [hater mode on] la versió que ha posat l'ereza del hobbit és una de les que trobo més horribles, però ha agradat en general [hater mode off] amb amor :banana:

Tot i així, felicitar als guanyadors i espero que el shancks ens porti una nova bso ben aviat! :visca:
Imatge

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 336
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 252 cops
Gràcies rebudes: 184 cops

16 març 2017, 15:13

Bank ha escrit:[hater mode on] la versió que ha posat l'ereza del hobbit és una de les que trobo més horribles, però ha agradat en general [hater mode off] amb amor :banana:
El hate és mutu: jo vaig votar bastant a la baixa la de Star Wars :pervertmoon:

En general el nivell ha estat molt elevat, em va resultar complicat ordenar totes les cançons que anaven pel mig, i més d'una es mereixia el primer lloc. "50 ombres" en canvi va anar directa cap avall xD

L'enhorabona a en @Shancks i també gràcies a l'@Ichi4 per la feinada ;)
Imatge

Respon