Minatoni ha escrit: ↑24 des. 2020, 21:55
Ei. L'altre dia vam veure'n el tercer.
Qui hem vist al final és qui em sembla que és, no?
Han dit quants anys han passat?
Veig que en el primer episodi ens han introduït uns personatges nous, en el segon ens els han enllaçat amb els personatges que coneixíem i en el tercer ens han explicat la sèrie des del punt de vista d'aquests personatges que coneixíem. Supòs que hem acabat amb la "introducció". Potser podrien haver emès els episodis en l'ordre invers i hauria tengut un poc més de sentit (per això de no desorientar-nos), però bé.
He vist bastant de drama per reddit amb el canvi d'estudi. Jo he trobat que estaven bé els dos, tant WIT com MAPPA. Potser és que la gent és molt fanboi, no sé.
@drew-kun, vaig posar això al fil del manga (que NO seguesc):
Minatoni ha escrit: ↑21 gen. 2020, 20:32
Hola!
en global, la mitjana és 90/59 = 1.52 cap / ep.
Segons m'ha comentat na
@Nafi, li queden uns 10 capítols per poder acabar, creu ella. Llavors, en tenim ja 35 + 10 = 45. Si suposam uns 1.5 cap / ep, podem deduir que la temporada final serà de 30 episodis.
També, com podem veure, la tendència és que els capítols del manga cada vegada serveixin per fer menys anime (es fa servir més manga per episodi, recentment). Si seguim pensant que el manga acaba en 10 capítols, 45 capítols / 24 episodis = 1.88, cosa que estaria en la línia d'aquestes darreres temporades.
TL;DR m'apost una birra amb qui vulgui que
a) no ens faran la pirula de "temporada final part 2"
b) aquesta temporada final durarà o 24 o 36 episodis, més 24 que 36
(ningú va acceptar l'aposta)
és segur que faran un intermedi? perquè llavors hauria perdut l'aposta xD
No nomes esta confirmat que el manga tindra 16 capitols i que hi haura un paron al 8e, sino que corren rumors que l'anime no cobrirà la totalitat del manga, es a dir que no adaptaran tots els quasi 50 capitols que queden per acabar, sino que se'n deixaran uns quants per adaptar en pel·licula. De fet hi ha un punt al manga que em sembla ideal per tallar la serie i passar a la pel·licula i es quan
Text amagat.
L'Eren aixeca els titans de les muralles
Que em semblaria a mi que aixo fos cert? Doncs una puta merda. Penso que una historia s'ha d'explicar completa en el mateix medi perque si algu de fora la vol veure anar saltant d'un lloc a l'altre es molt confus. Portes quatre temporades fetes en anime? Doncs l'acabes en anime i despres si vols fer una peli d'AoT, la fas basada en algun fet que no expliquin gaire com ara
Text amagat.
L'alçament de Marley i la caiguda d'Eldia, que estic segur que ho petaria
i importantissim que totes dues parts s'entenguin sense necessitat de veure l'altra. No es lo seu que per entendre una historia t'hagis de mirar una serie, dues pel·licules, jugar a 3 videojocs, completar la col.leccio de cartes, llegir-te 6 col·leccions de comics, les instruccions de dues maquetes i col·leccionar les joguines del happy meal
Eh Star wars?.
Respecte al 3r capitol (Spoilers besties del que ve mes endavant)
Text amagat.
Vaig ser l'unic que llegint el manga no es va adonar que el paralitic es l'Eren? Perque amb el canvi que havia patit, traient el color i la veu no ho sembla tant. No ho vaig entendre fins al moment que es troben cara a cara amb en Reiner i el reconeix. I si la intencio de l'autor era que no el reconeguessim em sap greu perquè aquest es un recurs que fora del manga no funciona.