AnimeSong! [Quarta Edició]

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Repte d'anime 2019
Difícil
13 / 54
Entrades: 316
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

25 set. 2016, 22:58

Felicitats a la Kobato i els altres participants! En próximes edicions m'hi sumaré que no tenia gaire temps!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 141
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
Gràcies donades: 47 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

26 set. 2016, 01:20

Buah no esperava quedar 3r desprès de l'epic disaster de la 3a edició :v Moltes felicitats a la xempion namber uan i als altres participants! :pervertmoon:
Imatge
Just the choosen one can be this cool

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2005
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 227 cops
Gràcies rebudes: 654 cops

26 set. 2016, 14:58

Enhorabona Kobato-chaaan!! :visca:

Jo coincideixo amb la Meina, havia votat justament tot el contrari del que ha passat. XDDD

He de dir que la cançó a la qual vaig donar els 12 punts (veig que no has posat la graella de com s'han repartit els vots) va ser a la de K, Return of Kings. Personalment per a mi la cançó ho tenia tot: bon ritme que anava canviant, enganxava molt i l'animació era completament brutal.

La que vaig votar segona va ser Sakamoto Desu ga? que també té un ritme brutal, enganxa que no vegis però en l'apartat visual m'agradava molt més la de K, Return of Kings i la tercera per a mi va ser Darker Than Black perquè la cançó era molt bona però pel que fa l'opening no em va agradar massa en si.

Gràcies a tots per les vostres cançons i esperarem amb ànsies la propera edichionne!

Meizu
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 129
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
Gràcies donades: 57 cops
Gràcies rebudes: 24 cops

01 oct. 2016, 20:22

Bé! Primer de tot agrair a en Minato i a en Shancks per tot l'ajuda que m'han donat per organitzar l'Anime Song. Us porto al cor.

Segon, m'he de disculpar pels incidents de la gala (les votacions s'em van esborrar del document de google) i per retrasar-me amb la publicació de vots. I això porta a què al fer un recompte m'he donat compte que Nanatsu no Taizai va treure 2 punts menys i baixa dues posicions...
Text amagat.

Aquí van les votacions i punts aconseguits:

Votacions

Bank
Text amagat.

Kagome

Text amagat.

Shancks

Text amagat.

Skuld

Text amagat.

Ichi44