Anime time!

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hey! Demà no crec que puguem arribar, ja que anirem a fer una volta per la rua. (No hi pensàvem gens!)

Per part nostra, acabeu i nosaltres ho veurem en arribar!

Patx, em sembla perfecte. Parlem-ne, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ichi, Bank, Meina i jo hem acabat Yona avui!, nomes quedaria l'OVA. Aixi que nomes falten Nafi, Hanako i Minato per acabar-lo :p

Aixi que pregunto:
- Divendres que ve, veure l'ova i avaluació de la serie + comentar cosplays de Yona per JP Week, etc. + plantejar posibles animes per començar la semana seguent i nous horaris.
- Divendres que ve, veure l'ova i 2 cap d'un nou anime (escollint-lo al forum amb una enquesta) i nous horaris.
- Ninguna de les anteriors, cambi de Dia/es i hores primer.
- Una barreja de les opcions anterior.

Que preferiu?
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 feb. 2016, 20:39, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Bé jo quan tothom acabi i li vingui de gust proposo veure l'OVA i després tranquilament sense pressa decidir un nou anime per mirar entre tots, es igual si estem unes setmanes sense veure res.

Per cert, també hauriem de parlar el canvi d'horari que va proposar la Patx
Patx ha escrit:Us volia proposar canviar la hora del divendres a les 5 de la tard per un altre dia entre setmana al vespre...
Així podriem ser més gent no creieu?

A mi em sembla bé el dimarts però potser millor 9, a les 10 entre que venim i mirem els episodis acabarem el dimecres i segurament algu s'ha d'aixecar aviat.

Què en penseu els altres? :p
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo dilluns o dimarts imposible, tinc clase de 20 a 22h, aixi que entre que sopo i tot, s'em fan les 23h. La resta de dies ok
Imatge
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

En primer lloc, el que ha dit el Shancks, em sembla millor una barreja: mirar l'OVA, parlar dels cosplays i começar un altre anime que escollim.
En segon lloc, estic +1000 a favor del canvi d'horari del divendres, ja que jo no surto fins les 6 de la tarda, i el dimarts em sembla +15000 ja que el dimecres es l'unic dia lliure que tinc a la setmana :3 (tot i que el dimarts arribo a les 9-9,10 com a molt :D)
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

A mi lo de veure divendres l'ova i comentar l'anime em sembla bé i començar a plantejar els nous animes també!! :3

Pero els cosplays de Yona, no haviem dit de fer-los pel saló? (o era jo qui m'ho imaginava)

I tema nou horari... jo ja vaig dir que els dies entre setmana al vespre no podia, pero si a la majoria li va millor aquest horari, és millor canviar-lo :3
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Okis, divendres en parlem després de l'Ova sensualoso! El Minatonsio i jo acabem d'acabar Yona també (oooooh, a la fi ha arribat el Zeno!!) i m'ha agradat encara més que la primera vegada que el vaig veure!! :uki: Estic molt contenta d'haver-lo vist amb vosaltres!!

I divendres ja mirem a veure quan mirem el següent, tot i que també, com diu el Bank, podem descansar unes setmanes perquè això no s'acabi convertint en una rutina/obligació.

A mi em va bé la majoria de dies, em puc adaptar a com li vagi millor a la majoria de vosaltres i pel que fa a l'anime que hem de veure, també m'és bastant igual, mentre no sigui una merda!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Com ja vaig comentar ahir, proposo pel proxim anime veure Barakamon, un anime divertit i que pot agradar a tothom.
El millor seria que qui vulgui proposi un o dos i dema o dilluns es fa una enquesta.

Tambe es va parlar de començar diumenge que ve (dema no, l'altre) pero Patx i alguns mes vau demanar cambiar divendres per un altre dia entre setmana. Que us sembla si anem dient com amb Yona, els horaris i el que millor vagi per mes gent utilitzem?

Començo jo: no puc ni Dilluns ni Dimarts de 19.30 a 23h, la resta de dies a qualsevol hora.

A vera si aixi ens podem posar d'acord en horari i el seguent anime avanç de començar-lo el diumenge que ve :p
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A mi em va bé en qualsevol moment, tant entre setmana com cap de setmana (excepte si us decidiu a fer-ho entre setmana per la tarda (que no ho crec) però en aquest cas no m'aniria bé ni dilluns ni dimecres.

Vaig proposar en el seu moment Tokyo Ghoul, si us fa ganes. Sino, qualsevol cosa m'anirà bé per part meva! Aneu fent propostes a veure què surt! :uki:
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Bé, jo, com el Shancks em va encomanar les ganes de veure-la, també soc partidari de Barakamon, i pel que fa a la disponibilitat, puc:
- Dilluns i dimarts a partir de les 21:30h
- Dimecres a qualsevol hora (menys de 21h - 22h)
- Dijous i divendres a partir de les 19:30h.
A veure que diu la resta :3
Imatge
Respon