Anime Primavera 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Gomen gomen, s'em havia passat totalment obrir el post, no tinc cap escusa i mira que vaig fer la seleccio a MAL fa poc :x :x
Pero gracies a @UkiHana que m'ho ha recordat aqui ho teniu!!!!!

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts
https://anichart.net/Spring-2019
https://www.livechart.me/spring-2019/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2019/spring
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que segur que veure:
- Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 --> Algu ho dubtaba? :riu:
- One Punch Man Season 2 --> PER FI!!!!!! Ja era hora!!!!!
- Bungou Stray Dogs 3rd Season --> YEEEEESS!!!! @UkiHana
- Kenja no Mago --> ES UN INDISPENSABLE!!! Segueixo el manga y mola mil!

- Fairy Gone --> PA Works fent de les seves, el trailer mola i els disenys de personatge tambe.

Posibles:
- Hitoribocchi no ○○ Seikatsu --> Sinopsis interesant, per pasar l'estona pot estar divertit.
- Kono Yo no Hate de Koi wo Utau Shoujo YU-NO --> El trailer no diu res pero la sinopsis sembla interesant
- Bokutachi wa Benkyou ga Dekinai --> Pot ser entretingut.
- Gunjou no Magmel --> Que sigui de Pierrot em dona mala espina pero la sinopsis/trailer esta prou be
- Sarazanmai --> Barreja d'escenaris reals amb pj 2D, no se com sera aixo
- Hangyakusei Million Arthur 2nd Season --> Vaig veure la 1ra (fluixeta), mes que res per acabar-la

Realment apart dels 4 animes que si esperaba, la resta son posibles a vera que tal. Una mica fluixa la temporada en la meva opinio.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buah chavaaaaaaaaaaaaaaaaal, ve molt carregada aquesta temporada!! I mira que la d'hivern ha estat bona, però és que aquesta té pintaca! Em conformo amb que sigui la meitat de bona del que sembla i ja em semblaria prou bona!!

Doncs jo miraré segur:
-Shingeki no Kyojin 3, part 2: Ho van deixar emocionant, això s'ha de seguir mirant sí o sí tetes!
-Bungou Stray Dogs 3: Mireu la pel·lícula per favor, Dead Apple! Brutalíssima!!! Si la tercera part de l'anime ens deixa moments tan bons com la peli ja em conformo. Quin hype per favooooooor!
-Carol & Tuesday: Els animes de música es miren tots, i punt!
-Fairy Gone: D'aquesta només diré dues paraules: Maeno Tomoaki
-Mayonaka no Occultic Komuin: idem que a dalt, dues paraules xD
-Namu Amida Butsu: Rendai Utena: A aquest joc ja li havia donat una ullada i tenia pintaca així que em miraré l'anime a veure si el joc m'acaba de fer el pes. Ah, i el tio dels cabells blancs és el Maeno xDD



Possibles:
-One Punch Man: Puc sonar molt hater ara, però la primera no em va acabar d'emocionar... Segurament donaré una oportunitat al primer capítol i si em convenç, doncs em tindreu per aquí comentant xD
-Fruits Basket: Sincerament, és un anime que em porta mals records, però potser si em veig amb forces li dono una oportunitat al remake. Recordo que l'anime original no em va agradar gaire, espero que s'esmerin amb aquesta versió.
-Senryuu Shojo: Potser m'animo a donar-li l'oportunitat perquè hi surt la Kana Hanazawa però si té molt de fanservice la dropejaré a saco
-Shoumetsu Toshi: L'argument pareix xulo, també s'haurà d'esperar per veure si són més que paraules buides.
-Kono Oto Tomare!: El mateix, l'argument em crida l'atenció però i si després és una birria??
-King of Prism: És musical i m'agradaria mirar-la però crec que abans he de mirar una pel·lícula o no sé què polles i em fot tota la peresa del món...

I bé, of course continuaré Dororo i la peli d'UtaPri i la de Hibike Euphonium també caurà
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs per part meva encara no ho tinc massa clar.

- One Punch Man 2: Aquesta és ideal per seguir-la setmana a setmana pel repte.
- Shingeki no Kyojin S3 part 2: Evidentment, però la veuré tota de cop, un cop acabi per gaudir-la al màxim.
- Kimetsu no Yaiba: Li donaré oportunitat perquè l'he triat pel repte, de forma random per la imatge. xD
- Fruits Basket remake: Pot ser bona opció pel repte també, quasi no recordo la original que van fer en català.
- Fairy Gone: La temàtica pinta guai, a veure què és perquè realment no hi ha info d'on ve l'obra.

Un cop tingui les del repte, esperaré a veure com van avançant i què diu la gent, per decidir-me si les poso a Plan to Watch o no.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Doncs jo vaig a fer campanya per una serie que no ha rebut l'atenció mediàtica que es mereixia (segons el meu parar i que si han rebut Black Clover o Yakusoku no Neverland (partint que venen de la Shonnen). Si ha sortit més o menys bé amb Dororo doncs li faré aquesta, que ve presentada per Ufotable (calité)


El que segur que veure:
- Kimetsu no Yaiba --> La meva aposta personal i la que pot marcar-se un Dororo si Ufotable fa mínimament bé la feina.
- One Punch Man Season 2 --> La primera va ser un desfase, la segona encara promet ser més desfase
- MIX --> Si algú no coneix en Mitsuru Adachi aquest seria un bon moment per introduir-se a les seves histories plenes d'humor "made in" Japan i amb l'amor sempre ben present. Continuació de la mítica "Bateadores" o Touch, pels amics.
- Gounjou no Magmel --> Té una retirada a Made in Abys pero pot resultar prou interessant.
-- Senryuu Shoujo --> @UkiHana penso realment que l'hauries de veure, es una autèntica cucada,
- Fairy Gone --> Si en @Shancks approves vol dir que alguna cosa tindrà.

Posibles:
- Carole & Tuesday --> No es el meu estil d'anime, pero si resulta que es Yuri potser surto guanyant i ja tinc una més pel repte.
- Fruits Basket remake: El manga era preciós, l'anime la va cagar i aquesta es una bona opció de fer les coses bé, el veure amb ganes de que m'ofereixen
- Bokutachi wa Benkyou ga Dekinai --> Un altre de la Shonnen, no l'he vista pero argumentalment no m'atreu ja desde el manga 0. Per probar un no perd res

Respecte a les pelis, em sembla molt malament que una serie que va tenir tan d'èxit com Kabaneri of Iron Fortress que prometia molt només se li fa faci una continuació en format peli, perqué tot a d'anar a Attack on Titan, mala gestió de l'èxit per Wit Studio que també està jugant amb foc amb Owary no Seraph. Les comparacions amb Shingeki per l'ambientació ens pot privar d'un bon argument i anime, llàstima.

Hakubo, em sembla molt emotiu fer una peli de les vides d'uns joves després del desastre del tsunami de Fukushima, si la música te un paper preponderant i té drama, una joia en potencia.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo tinc un assumpte aquí i és que estic profundament afectada perquè estava convençuda (fins fa quatre dies això es deia) que Chihayafuru 3 sortiria ara a l'abril però de moment ha quedat posposada fins la temporada de Tardor. Per tant, m'he vist obligada a emplenar el buit amb altres sèries de temporada amb les quals d'entrada no m'hi havia ni fixat:

Fruits Basket (2019): no recordo pràcticament Fruits Basket de 2001, així que serà una bona excusa per intentar endinsar-me en aquesta història.
Kabukichou Sherlock: perquè he vist la imatge i m'ha cridat l'atenció, el tràiler no m'ha dit gaire res així que no sé què serà però, sisplau, espero riure mínimament.
Carole & Tuesday: perquè la cançó del trailer que canten està bé (la que posen després de fons no) i sembla ser una bona producció.
Kimi to, Nami ni Noretara: És una pel·lícula de la que tan sols hi ha una imatge que se'n coneix i la sinopsis que per cert els personatges es diuen Minato i Hinako, que si fos Hanako seria must watch per @UkiHana i @Minatoni perquè un must watch per conincidència de noms sempre és una bona opció.

I això serà el que intentaré. Si veig que alguna que no segueixo us engresca molt potser m'hi animo també.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us deixo aquest vídeo que combina part del tràiler de l'anime amb la sinopsi, es fa un poc més entretingut de veure!



La veritat és que gràcies a aquest vídeo hi ha alguns animes que m'han picat la curiositat, com Hitoribocchi o Birthday Wonderland i d'altres que m'havien cridat un poc l'atenció, com RobiHachi, l'he descartat directament... I bé, està un poc desfasat perquè surt la temporada de Chihayafuru que s'ha retardat, teniu-ho en compte!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

El mateix que @UkiHana pero versio Kalathras xDD


De moment la llista continua igual per mi, dependra de quan surtin els primers capitols
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Aquesta temporada d'hivern ens està donant moltes alegries així que ja anticipo que la temporada de primavera serà més fluixeta... tot i així sembla que hi han cosetes interessants.

- Shingeki no Kyojin S3 part 2 must watch evidentment, per fi ens acostem a la xixa! :uki:
- Bungou Stray Dogs 3 la seguiré si aconsegueixo veure la segona temporada i la peli abans que comenci :roll:
- Hitoribocchi no Marumaru Seikatsu té pinta que pot ser cuqui, evidentment em recorda a Watamote! però molt més cute. Li donarem una oportunitat esperant que no es faci repetitiva.
- Kono Oto Tomare! em pica la curiositat ja que sempre m'ha fet gràcia la trama de juntar delinqüents amb estudiants normals.

Evidentment seguiré veient Dororo perquè em segueixi treient les ganes de viure cada setmana i a veure si me'n recomaneu algun de bó.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Per part meva,
  • Seguiré amb Dororo, evidentment.
  • He començat Bungo Stray Dogs, a veure si l'acab a temps de veure la tercera temporada.
  • Supòs que li donaré una oportunitat a One Punch Man. No em va fer gaire el pes la primera temporada...
  • Ara na @UkiHana em recomana Fairy Gone. Bé, potser li donaré una oportunitat.
I crec que ja està. Algun dia veuré Shingeki no Kyojin. Però encara no me sent preparat.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Sincerament ja no li veia futur a la part dos de cencoroll , ja ens la van prometre per 2014 i es van desentendre, pero fa poc ha sortit el trailer de la part 2 i sembla ser que va de debó. L'animació es perfecta com sempre, recordo que a la primera part es deia que l'habia fet un sol tio tot, no se si la segona part també lha feta ell sol i per aixo ha tardat mitja vida. Si es tan bonica i relax com la primera, perf. Veig bastantes coses cliches que espero que no siguin tan cliches com semblen. Suposadament s'estrena el juny.



mai oblidem la preciosa cançó del ending de la primera part XD:
Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon