YABEEEEEEEEEEEEE
Bé, diria que ha acabat aquest arc de la sèrie, no?
Quant al torneig d'arts marcials ( :roll: ), la veritat és que vaig arribar a pensar que en
Maeno Kinro arribaria a guanyar, i després es deixaria guanyar per la resta, però en Magma va haver de guanyar.
Quant a la lluita contra l'home aquell petit i desagradable, em va parèixer molt intel·ligent que la fessin servir per fer que na Kohaku no pogués lluitar, no m'ho acabava d'esperar (tot i que veient-ho així, no podia ser d'altra manera, ja que si no hagués guanyat ella haha).
La veritat és que la lluita d'en Chrome i en Magma no em va acabar de fer del tot, però que fessin servir la ciència per guanyar ja em va anar bé.
I ara, sí, m'ha agradat que a en Ginro se li pugés al cap això de guanyar, encara que hagi estat de manera còmica xD, el que no m'esperava per res és que en Chrome no pogués lluitar xDD.
Supòs que ha estat la sortida més elegant per no haver de fer que els personatges principals es casin i tal.
I ens han deixat amb el misteri de per què el poble es diu Ishigami...
Text amagat.
Tot i que supòs que té a veure amb cert personatge que surt a l'ending
Bé, bé, m'està agradant més del que m'havia agradat durant el primer arc! Tot i que ja enyor en Taiju i na Yuzuriha.