Card Captor Sakura: Clear Card-Hen
Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió
Capítol #1
Només puc dir que m'ha encantat amb totes les lletres. El retorn del Shaoran (serà sempre Shaoran tot i que sigui Xiao Lang i ho sabeu) m'ha encantat, tornar a veure la Tomoyo (està preciosa!) i altres personatges com el Yue que smepre m'han agradat ha estat una autèntica meravella! Realment, les sensacions de nostàlgia d'aquest primer episodi no tenen preu! Podria dir moltes coses sobre com de molt m'ha agradat veure aquests personatges altra vegada, però suposo que tots pensarem més o menys el mateix i m'interessa saber les vostres sensacions!
Pel que fa al nou argument, doncs poca cosa puc opinar, perquè tot just comença, però això de les cartes transparents promet bastant i espero que la cosa evolucioni de manera interessant!
Per acabar dir que l'opening i l'ending m'han encantat i que l'animació m'ha semblat una passada, els colors molt ben triats perquè, sent una cosa nova, no puguis deixar de sentir una nostàlgia terrible!!