Ha estat màgic veure aquest capítol
A veeeeeure.
Momoko: a la fi envia a la merda al noi aquell estúpid. Yuri route confirmadíssima.
Hongo: crec que la seva necessitat, més que voler parella, era voler tenir èxit escrivint. I crec que ho ha aconseguit. Ara bé, té un crush fort en en Milo-sensei. I... va a ser que no :(
Sonezaki: s'ha disculpat i tot s'ha arreglat, gràcies a la companya de classe. #oletu
Nina: s p o o k y. No em mola gens el que fa amb la lectura. No em mola gens l'escena de després dels crèdits
ara m'obsessionaré (amb qui??? esper que no amb n'Izumi!!)
Kazusa: la seva cara quan na Nina fa la guarra. Tot i això, en comptes d'allargar el drama, això fa que prengui la decisió que havia pres encara més fortament. Ben fet!
Izumi: ell també hauria pogut fer-se la pixa un lio, però la situació que viu el fa, primer, mostrar el seu suport a na Nina, i segon, aclarir els seus sentiments cap a na Kazusa. Ben fet!
En definitiva, a quatre capítols del final, els ships de na Sonezaki i na Kazusa van vent en popa. Na Nina vés a saber què farà, esper que deixar de ficar-se enmig de na Kazusa i n'Izumi. Supòs que tendrem un final de Hongo x Milo, i potser quedarà sense parella. I supòs que ens mostraran la ruta yuri de na Momo, possiblement amb na Nina (tot i que no sé...).
Sabíeu que
el manga acaba ara mateix?
La qüestió... he mirat un poc el manga i l'episodi 8 de l'anime cobreix fins el capítol 19 del manga. Ara mateix hi ha 30 capítols del manga publicats i pareix que el darrer serà dia 9 de setembre, així que n'hi haurà 31. El ritme fins ara és de 2.375 capítols de manga per episodi d'anime. Per acabar-lo, el ritme ha de pujar als 3 capítols per episodi. No ho veig descabellat.