Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

3.- El teu anime preferit

Al moment de llegir la pregunta he pensat en Naruto, però no. Naruto és el meu manga preferit, l'anime es pur relleno!

Així que m'he posat a pensar en quin podria ser el meu anime preferit, i és aquí quan m'he adonat que a mi normalment m'agraden força més els mangas que els animes, i que el nivell dels mangas que he llegit el considero molt superior als animes...

Al final després de molt pensar he arribat a la conclusió que el meu anime preferit és K-On, però que també vull mencionar altres animes que m'han encantat com ara One Piece, Lovely Complex, Higurashi No Naku Koro Ni, Chihayafuru, Another, Akatsuki no Yona, entre altres...

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

4.- Anime que menys t’ha agradat
Sense cap mena de dubte és Tokyo Ghoul absolutament tot el que te aquest anime em desagrada fins i tot el primer opening tant ben valorat pel 99% dels essers que han escoltat aquesta cançó.
:vomitar: :vomitar: :vomitar: :vomitar: :vomitar: :vomitar: :vomitar: :vomitar: :vomitar:
Imatge


PD: Quin gustaso deixar anar tota la bilis XD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

4.- Anime que menys t’ha agradat

Imatge

Ja ho sabeu, sóc una gran hater de Bakuman. Ja ho he dit moltes altres vegades, però us ho resumiré: els protagonistes no són carismàtics, la història tracta fatal a les ties (això em va molestar molt), res té puto sentit i la puta música és horrible. El protagonista és la cosa més sidosa d'aquest món, només de sentir-lo tenc ganes de veure el món cremar. A més, tot super convenient sempre: vull ser mangaka i mira quina casualitat que tenc un estudiii!! Woooaaah, vaja puta merda.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

4.- Anime que menys t’ha agradat

Vinc a donar hate a un anime que no puc ni suportar Amnesia. A veure, Amnesia és un anime harem inverso, d'aquests animes que mires més pels husbandos no pas per l'argument. Doncs ni un dels husbandos es mereixia aquest nom, i la noia tampoc es que m'agradés massa, però d'ella ja m'ho esperava. Anem a explicar els husbandos:
- Un Tsundere, massa tsundere, quasi podria dir més que totes les tsunderes del anime (tot i que he d'admetre que ell era el tio més passable)
- Un narcisista a nivells extrems (es que en aquest anime tot era com massa extrem) osigui no recordo massa d'ell, però sé que s'estimava massa, es creia massa genial i de husbando només tenia l'aparença.
- El tercer era el típic tio fred, però si que era fred si, semblava congelat i tot, l seva cara no canviava ni un moment (i crec recordar) que es que o podia, el tio en algun moment va dir que estava somrient i la seva cara no canviava...
- El quart, anava sortint per allà, i pensaves que era un nano normalet, fins que t'enteres que es un puto yandere que et tanca a la noia en una gàbia a casa seva per que no es separi d'ell (o alguna pollada així)
- I l'últim és un tio amb doble personalitat que viatge entre móns, i a vegades et vol matar i altres està super enamorat de tu, i algun cop crec que li sortien les dues personalitats a l'hora...

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

4. Anime que menys t'ha agradat

En aquest cas em basaré en aquells que he acabat perquè sinó em seria impossible escollir. Potser n'hi ha que m'han agradat menys, però com que va ser el primer en deixar-me amb el mal regust de boca el lloc se'l guanya Air Gear. Fa molt que el vaig veure i ara mateix no sé com el vaig acabar perquè realment crec que l'únic que em molava de tot plegat eren els patins, la resta horrorós. Cap dels personatges em va cridar l'atenció i trobava al protagonista realment insofrible, la qual cosa ja fa que qualsevol sèrie perdi molts punts. Juntament amb això tot em semblava un pèl ridícul i al final la vaig sentenciar. El que més recordo però, era que volia veure patinar a les noies (que eren les famoses, per dir-ho d'alguna manera) i en comptes d'això apareixia l'energumen en pantalla tota l'estona i, per tant, després de fer tota la propaganda elles van rebre zero protagonisme.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

4.- Anime que menys t’ha agradat

De hate en tinc per a tants animes... el que menys m'ha agradat és difícil de dir, però al final he decidit maximitzar la funció `valoració*hate`, on valoració és la mitjana de myanimelist. És a dir, vinc a intentar fer mal :hurra:

JoJo's Bizarre Adventure

L'anime amb audiodescripció per a persones cegues

Text amagat.
Imatge
Vols dir que les has vist bé? A mi em sembla que eren cordes...
Imatge
Tu creus? Deixa'm que torni enrere, que no he vist bé els 5 talls que te a la cara.
Imatge
Això ha fet? Que heavy!
Imatge
Uau JoJo gracies per avisar, ara quan ho vegi ja sabré què fas.


A veure, jo ho entenc. Si no hi veus, doncs està bé que se t'ajudi a poder gaudir de les series i pel·lícules i tal. El que passa és que normalment ho fan amb una opció a part, així la gent que ens hi veiem, doncs mirem els dibuixos i ja està. Però JoJo no! JoJo diu: això de fer la descripció opcional és discriminatori i per tant no està bé; fem una versió que ja tingui l'audiodescripció integrada, i així tothom te la mateixa experiència!
I així si vols escoltar jojo mentre vas pel carrer, o cuines, o el que sigui, doncs pots, perquè no et cal mirar la pantalla. És com un podcast.

No és lo meu. Jo quan em poso a mirar un anime li dono tota o quasi tota la meva atenció, o sigui que el fet que m'ho vagin explicant tot em fa sentir que em tracten d'idiota. I a veure, si com a mínim la història estigués bé, o fes gràcia, o el que sigui, doncs encara. Però es fa aborrit de collons, no hi ha per on agafar-ho.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

4.- Anime que menys t’ha agradat

Hmm... Jo és que no sóc de hatejar massa les coses (les persones un poc sí). També és cert que no he vist massa cosa, i el que he vist ha estat super recomanat, així que és "bo", així que sortirà una cosa semblant a lo que ha dit en @cosarara (per cert, em pensava que Jojo's era bo... bé, ja et direm, de moment només n'hem vist els primers i no ens ha acabat d'agradar).

- Cardcaptor Sakura: Clear Card: eh... sí, és Sakura, tampoc m'esperava un argument que em fes flipar en colors... però... han fet un copy-pasta de la sèrie original! Espero que al final tengui una explicació, però tot i així, el mal ja està fet.
- Tokyo Ghoul: m'uneixo al hate. Tot i que he de dir que si bé l'opening no és una cançó que m'agradi massa, crec que li diu a la sèrie. En quant a la sèrie, però, la veritat, no sé què li veieu. L'argument no s'aguanta per enlloc. A sobre, en fan una segona temporada que llavors han de fer com si no hagués passat res. No sé. I la sèrie nova, Tokyo Ghoul :re, tampoc s'entén. Potser és que sóc curt. Potser és que és una merda i com que està de moda ningú vol quedar malament i diu que li agrada.
- Death Note: la veritat és que el meu cervell és savi i ja ha oblidat de què anava, però... només es salvava pel personatge de n'L. I amb això ho dic tot.

I no sé, no record res més.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

3.- El teu anime preferit

Com la Meina, he pensat en Naruto, pero he decidit deixar-ho si de cas en l'apartat de manga (tot i que siguem sincers, el relleno es pot saltar i veure's ara l'anime sense pausa). Ja entrant en matèria he hagut de pendre'm un dia de descans per pensar-ho bé, i no es fàcil perqué consultant el meu My Animelist m'ha deixat més dubtes que certeses.

A nivell shonnen, FMA, Dragon Quest, el mateix Naruto, OP, Bleach (sempre em vull quedar en la part bona d'un anime, la llei de Ueki, Inuyasha o Yu Yu Hakusho... em venen molts candidats. Pero després entro en els seinen i no puc evitar també no paro de trobar grans animes. Així que suposo que em guiaré per la qualitat/durada per emetre el meu judici... i crec que encertaré amb Tengen Toppen Gurren Laggan.

Imatge

La historia d'en Kamina i en Simon em va sorprendre, i encara té més mèrit si recordem que venen dels mateixos que van organizar la Magna Opus que es Evangelion. Per tant, crec que es mereix un punt destacat.


4.- Anime que menys t’ha agradat


Estic entre Aldnoha Zero, Darling in The Franxx, Guilty Crown... Díficil elecció, tot i que Darling té temps d'esmenarse si deixen aquest acabat final de baralles amoroses i es centren més en descriure el món. Si vull veure tetes, culs i altres merders m'en vaig a High school DX i CIA...
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

4.- Anime que menys t’ha agradat

Si el meu preferit era dificil, el pitjor es molt facil. Shinsekai yori, es HORRIBLE. Els premis al pitjor disseny de personatges i desenvolupament, l'historia mes suporifera, banda sonora mes irrellevant s'els enmporta de carrer. L'animacio no es del tot dolenta pero tampoc es res del altre mon.

Infumable en tots els sentits, i mira que he vist animes sense quasibe argument/historia pero aquest els supera.

Apa, ja m'he quedat a gust :lol: :lol:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

4.- Anime que menys t’ha agradat

Avui és el dia, el dia en que em quedaré a gust hatejant sobre l'anime més sobrevalorat que existeix: Steins;Gate (no us ho esperaveu eh?)

És un anime dolent? No.
Es un anime molt sobrevalorat, i em toca l'anima que comenci amb un argument que promet tant i s'acabi convertint en 'La màquina del temps' o 'La noia que saltava a través del temps'. No és gens original, no hi ha res que no ens hagin explicat mil vegades. Si en comptes de fer el que ja han fet mil vegades, l'història hagués anat per exemple cap a lo conspiranoic amb el tema del SERN podria ser un dels meus animes preferits. Molt decepcionada. Cada cop que acabava un capítol pensava 'al pròxim ha de passar algo per força' i així em vaig veure 20 capítols sense que passés res. Una estafa.

Lo únic que val la pena és la Mayuri.

Imatge
Imatge
Respon