Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

5.- Personatge masculí preferit

Mmmm... torn a tenir dilema. Una part de mi vol dir en Trunks del futur, de Bola de drac Z, però només mola perquè és badass, així que diré...

(És un poc spoiler, però vaja)
Text amagat.
Imatge

En Kisuke Urahara! La veritat, crec que és un molt bon personatge. És ben secundari, però moltes coses al final acaben passant per culpa seva, quasi sempre indirectament. La veritat, mola.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

5. Personatge masculí preferit

Best character ever written, fight me! No sé si el millor, però sens dubte s'hi mereix un lloc i, segons el meu punt de vista un dels que més m'han arribat a commoure. El meu primer contacte amb Berserk i en Guts va ser amb les pel·lícules, les quals em van agradar tot i no semblar-me tampoc la gran cosa. La història, en canvi, sí que em va cridar suficientment l'atenció com per començar el manga i, des d'aleshores que sóc una companya de viatge més d'en Guts. La narració realment em fa sentir d'aquesta manera, començant des del seu naixement/infància fins a la vida adulta. En el meu cas ha estat fàcil que després de tantes experiències només amb una mirada ja es pugui saber què li passa pel cap; té més mèrit del que sembla perquè pot arribar a estar callat molta estona XD En veritat és un personatge bastant especial i fora del normal, però és aquella part humana tan ben portada el que fa que em resulti tan atractiu. Tot el que fa té sentit quan saps pel que ha passat i si sóc sincera, els antiherois sempre m'han agradat més que els angelets i, en aquest cas, si es busca dins el que sembla només cinisme i crueltat es poden trobar altres aspectes molt interessants.

Imatge

6. Personatge femení preferit

En el cas de les noies m'és una mica més difícil perquè no sé si alguna m'ha impactat tant com l'anterior, simplement hi ha personatges femenins amb molta força que es guanyen el meu respecte. Si he de mencionar algú però, serà la Senjougahara Hitagi, ja que cada vegada que he pensat en aquesta pregunta el seu nom apareix espontàniament. Es podria dir que indirectament, aquesta noia s'ha fet camí en la meva ment. Encara que sigui així certament li guardo un record especial perquè va ser el primer cas de Bakemonogatari i la primera que vaig conèixer en aquesta saga i, vulgui que no, sempre la farà especial. Fins ara les altres no li fan ombra (tot i que n'hi ha moltes que són una passada) i és la meva excèntrica best girl, si no respongués a aquesta característica s'hauria equivocat d'anime XD La seva manera de parlar, la seva part sàdica, la seva part adorable, la seva intel·ligència... no hi ha res que no m'agradi.

Imatge
Imatge Imatge
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

5. Personatge masculí preferit

Lelouch

Li sobra el carisma com per haver de justificar la seva posició...

Imatge
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

6.- Personatge femení preferit

Imatge

En aquest no he tengut cap dubte ni un!! Si existeix un personatge femení digne de la meva més alta estimació, aquesta és la Chihaya Ayase (Chihayafuru). M'encanta perquè és molt tonta i caparruda però fa tot el que pot per aconseguir el seu somni i sempre tira cap endavant per molt que li costi. Costa molt trobar personatges femenins que siguin protagonistes i que a més siguin carismàtiques i que tenguin determinació! Per tot això la Chihaya és la meva preferida!

És la millor! <3
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Hi ha varis personatges femeníns que m'encanten però crec que es bastant obvi que una de les que més m'agrada és la Rin Hoshizora de Love Live, podeu pensar que és un personatge cliché fet per ser mono i ja esta però a més de ser :kawaii: que te cagas és una noia que ha patit tota la vida pel fet de que li agrada porta el pel curt i això li ha portat a que els nens sempre li diguessin que no podia portar falda perquè no li quedava bé fins que al final gràcies a les seves companyes de Muse comença a sortir d'aquest forat en el que es troba!
Imatge
Imatge

Faré mencions especials d'altres que també m'encanten massa.
Rindou Kobayashi - Shokugeky no Soma
Text amagat.
Imatge

Yona - Akatsuki no Yona
Text amagat.
Imatge

Kumiko - Hibike! Euphonium
Text amagat.
Imatge

i bueno ja que encara ompliria 3 pagines del post només en aquest comentari XDDD
Imatge
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

5.- Personatge masculí preferit

Crec que no sorprenderé a ningú dient que el meu personatge masculí preferit és: Izaya Orihara. És un psicòpata que en comptes d'embrutar-se les mans manipula el seu entorn perquè els demés comentin crims. El tipus de psicòpata més intel·ligent ja que sino no seria capaç de moure els fils de tothom per a que fessin el que ell vol.

Imatge

Un d'aquells personatges que a l'anime és husbando però si te'l trobes a la vida real apreta a còrrer.

Desgraciadament hi ha pocs personatges femenins suficientment potents com per poder ser personatge preferit d'algun anime. Sempre són relegats a un segon pla o a un paper únicament d'interés romàntic per al protagonista o algun altre personatge masculí.

Tot i així hi han clars personatges que trenquen tots aquests esquemes, en tinc dos en ment. Per aquest punt en presentaré un i l'altre me'l guardo per a següent. Així doncs el meu personatge femení preferit és: Utena Tenjou.

Imatge

Utena és una noia lluitadora, que no es rendeix, que trenca amb els esquemes de la societat que l'envolta. No busca el seu princep blau, es converteix en el princep blau. És la protagonista de la seva propia història i tot i que l'intenten vincular sempre a una figura masculina les seves accions estan guiades per les seves propies decisions i sentiments. Per a que vols a un home poden tenir a l'Utena?
Imatge
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Després de pensar una mica he decidit que el meu personatge femení preferit és la Nausicaä de la pel·lícula Nausicaä de la Vall del Vent. Ella és una de les primeres heroïnes fetes per Miyasaki, i en la Nausicaä crec que s'hi han vist reflectides, en alguns aspectes, totes les altres. Ella és una princesa que estima la natura per sobre de tot, a més dels humans, i és capaç de jugar-s'hi la vida tot per la millora, o benestar d'aquests. És simplement genial <3

Imatge

M'agradaria també fer menció de la Yotsuba, la Erza de Fairy Tail i la Kagura de Inuyasha, per que son personatges femenins que també m'agraden massa!
Imatge
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Aquí sí que ja l'hem ben fomut. Hi ha tantes waifus a la meva vida xD

Ho sento per les lolis perque n'hi ha un munt, però permeteu-me que tiri altre cop de fa uns anys i em quedi amb el crush de molts adolescents, entre els que m'inclueixo: Madoka Ayukawa. Quin tros de dona <3

Imatge

Em regalo amb les imatges. En teniu per donar i vendre xd
Text amagat.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Tot i així, entre lolis i no tant lolis, que no quedi. Menció especial a altres personatges femenins que m'han marcat en algun que altre moment:
Text amagat.
Marie-Joseph Sanson, Deathco, Kokonoe Rin, Kate Hoshimiya, Renge Miyauchi, Yostuba, Kuroneko, Yuzumori-san, Sakura Kinomoto, Mikan Yuuki, Rin (Inuyasha), Ai Haibara, Hana Midorikawa, Megumi Katou, Nana Osaki, Itsuki Akiba, Ai Amano, Naru Kotoishi, Chii, Faye Valentine, Chifuyu Himeki, Kanna Kamui, Sanae Ebato, Kyoko Otonashi, Midori Kasugano, Mashiro Matsumine, Miuna Shiodome, Rokka Shimao, Akane Tendou, Fremy Speeddraw, Shizuka Hoshijiro, Haruko Akagi, Rin Kaga, Yui Yuigahama, Sayo Ikenohata, Rio Kaneko, Pariya, Sakurako Tenmaku, Sawa Nakamura, Emanon, Haruka Morimoto, Nana Chigusa, Ogeha, Tsukiko, Qiu Tong, Sun Jing, Kurumi Sahana, Ninako Kinoshita, Hanako Tanaka............
(porto mitja hora pensant noms, potser ja n'hi ha prou xdddddd)
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Tot i que per mi la waifu i el personatge femeni preferit es quasibe el mateix he decidit deixar-la per mes endavant i parlar d'un personatge femení que m'agrada molt pel seu caracter i manera de ser tant "directa".

Parlo de Irina Jelavić, mes coneguda com Bitch-sensei, una dona forta i inteligent que es belluga pel negoci mes turbulent del mon com peix a l'aigua, l'assesinat a sou.

I aqui l'unic home que no cau en la seva seduccio:
Imatge

Mencio especial a Tanya Degurechaff, com mola el seu caracter retorçat.
Imatge
Imatge
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Imatge
Imatge
[media]https://ptpb.pw/oGOo.webm[/media] (huh, no funciona?)

L'Akko! (Atsuko Kagari, Little Witch Academia). És la noia més bona, maca i alegre del món. No te gaire talent, ni és gaire llesta, però ho compensa amb bona actitud.

Bé... de fet és un empat. Amb Pino (Ergo Proxy)! La nena més bona, maca i alegre del món. No sap gaire coses, perquè és un androide, però és intel·ligent i aprèn ràpid. Següeix l'arquetip de Pinotxo (d'aquí el nom) - un ninot/robot que poc a poc es converteix en humà.

Imatge
[media]https://ptpb.pw/BZcT.webm[/media]
[media]https://ptpb.pw/qLab.webm[/media]
Respon