26. Anime que mai has pogut acabar
D'aquests n'hi ha més dels que recordo, però un dels últims que recordo voler que m'agradés i intentar acabar-lo seriosament és Violet Evergarden. Sentint-ho molt, després de tot el hype i tothom deixar-ho pels núvols va ser una decepció que l'únic que tenia era un disseny de personatges i una animació per sobre de les expectatives. És preciós, no es pot negar, però a banda d'això és AVORRIT. La càrrega sembla massa gran per a la protagonista i el format episodi tampoc crec que ajudés massa. Si haguessin dedicat més temps a la Violet potser hauria guanyat punts, però el que va sortir no em va impressionar gens.

27. Anime popular que no t'acaba d'enganxar
En si Nanatsu no Taizai no està malament, d'altra manera no hauria aguantat veure'm tota la primera temporada, un shounen normalet, però res fora del que s'espera. És més, molts dels personatges em cauen força bé i és prou entretingut, però el meu problema és el protagonista. Des del primer episodi que la seva actitud em molesta moltíssim i dubto que això pugui canviar al llarg de la sèrie; aquest fanservice tan gratuït, tan insistent i tant repetitiu amb l'Elisabeth em fa emprenyar. Si fos de tant en tant potser ho podria passar per alt, però a banda de no ser el cas el pitjor és que és el prota i hi ha de ser sí o sí. En termes generals està bé, però no em sembla tant bo, ni tan original, ni tan entretingut com per poder obviar la presència d'aquest personatge.

28. El teu husbando/waifu
Pregunta difícil on les hi hagi, però ara mateix em decideixo per en Gilbert Nightray de Pandora Hearts. És que bàsicament tot ell és husband material des del principi (tot i que al final del manga encara més). És tan bona persona, tan maco i tan dedicat que és impossible no voler que li passin coses bones.
De noies també en tinc moltes a la llista, però com en el cas anterior, ara mateix em decideixo per la Yosano Akiko de Bungou Stray Dogs. Forta, independent i amb caràcter, què més es pot demanar? Han de fer més temporades i que aparegui més sovint!