21.- Millor anime dramàtic
Confesso que he hagut d'entrar al tag de 'drama' de MyAnimeList per inspirar-me, els que he vist ja els he posat a altres tags i tot i que són bons drames no vull repetir, però mereixen una menció:
Nana,
Koe no Katachi,
Kuzu no Honkai. Altres deuen està al tag perquè és un drama haver conseguit acabarte'l:
Tokyo Ghoul,
Steins;Gate,
Guilty Crown.
Així que si n'he de triar un altre em quedo amb
Mahou Shoujo Madoka★Magica, un dramón amb totes les lletres, sobretot perquè la meitat dels capítols no saps que coi està passant. I a l'altra meitat vols matar al maleït Kyuubey. Tot i així al final et quedes amb una bona angustia ja que no t'enteres de que ha passat.
22.- Millor anime de comèdia
Estic flipant una mica perquè al tag de 'comedy' hi ha casi els mateixos animes que al de 'drama', que els hi passa a aquesta gent? Jo em quedo amb el que més em sembla que encaixa com a 'comedia' i que em va agradar bastant (no n'he vist gaires):
Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! M'hagués agradat que fessin una segona temporada m'ho vaig passar molt bé veient-lo tot i ser un slice of life. Combina molt bé la comèdia amb el drama existencial.
23.- Millor anime d’esports
Slam Dunk, ja se que ja l'heu anomenat però està a un altre nivell i es mereix tota l'admiració del mon.
I una especial menció al meu primer husbando en Ryota, m'ha donat tant Slam Dunk que mai li podré tornar.
24.- Seiyuu preferit
No estic gaire ficada al mon dels seiyuus però l'elecció és fàcil pels personatges als que posa veu:
Hiroshi Kamiya (Izaya, Yato, Levi, Juli).
Text amagat.