Doncs coincideixo amb valtros, a mi tampoc em va agradar gaire
Your Name!
Deien que era el film del segle, que havia superat amb escreix El Viatge de Chihiro... Ha! No tenen fe.
Em sembla una obra amb data de caducitat relativament propera, i no em va apassionar més enllà de l'apartat visual i la música, que són espectaculars (ningú ho pot negar, però no pots guanyar-li a una obra mestra només amb aquestes dues coses). La vaig veure en català i la vaig gaudir molt més per això.
Aquesta crec que és molt greu... No m'agrada
Naruto! I és greu sobretot perque el meu nom conté la paraula Ninja... Però no us preocupeu, estic preparada pel rebuig.
Em vaig llegir els primers dotze volums, i no em van apassionar gaire (i 12/72 crec que és una mostra suficient, ja vaig fer prou esforç). No em va interessar la història (sobretot com estava explicada), odiava tots i cadascun dels personatges (i no milloraven en cap moment), no m'agradava el dibuix... Tothom em recomana l'anime, però em deuen voler mal, ja m'agrada prou poc l'anime en general, com per que ara em recomanin una obra que diuen que té un 60% de relleno. Tururú.
M'agrada molt
Porco Rosso. La música, l'elegància, com expliquen la història, i tot allò que no diuen... No és pas la meva pel·lícula preferida (el podi es reserva òbviament a Nausicaä) però em sembla molt més bona del que la gent sembla pensar.
(I aquest últim sí que el diré fluixet, desitjant que ningú el llegeixi: Ni m'agrada Fruits Basket, ni Sailor Moon, ni cap dels shojos suposats super guai del paraguai que a tothom li flipen. Ya está, ya lo he dicho)