ALIEN STAGE
After the Earth was invaded by aliens and human autonomy has long since disappeared, a reality audition program called Alien Stage becomes a hit among aliens. Another season begins, the number of which you don't know, and humans with different stories gather and sing on stage of their own volition. Meanwhile, a girl emerges who will break the fate of humans being ruled by aliens.
OPENING(????) PRESENTACIÓ:
.
.
.
.
1era batalla
2na batalla
3era batalla
5ena batalla
All-in (CANÇÓ DELS REBELS)

.
.
LA MEVA TEORIA:
Text amagat.
Estic 1000000000000% segura que el ivan es suicidara d'alguna manera a favor del till. La cagara, fariauna mala actuació...alguna cosa. M'ho ensumo. Si tot i poder ser lliure va preferir seguir al till dins de l'academia on sabia on acabarien(MORTS) EVIDENTMENT fara el que sigui per salvar-lo. I com sigui al reves em moriré de gust PERQUE SERIA INESPERADISSIM!!!! DRAMA, L'UNIC QUE SE ES QUE ENS TRENCARA EN PUTO TROSSOS I PLORAREM I SENS FARA UN POU AL COR.
La noia de cbells llargs de moment ja ho HA PERDUT ABSOLUTAMENT TOT aixi que dubto que es posi del costat dels aliens? per dir-ho dalguna manera, pero sento que durara simplement perque surt massa a les coses promocionals XDDD
La yua se la veu molt fins els collons de tot el que la rodeja en els teasers i les imatges oficials.. aixo em fa pensar que potser darrera de tot el ''concurs'' musical hi ha algo tramat desde bambalines? Si et poses a buscar es veu que hi ha hagu mes concursos daquets i que hi ha ''guanyadors'' encara vius.... potser aquest es l'ultim? buah pot passar tantes coses....
imatges OFICIALS:

La noia de cbells llargs de moment ja ho HA PERDUT ABSOLUTAMENT TOT aixi que dubto que es posi del costat dels aliens? per dir-ho dalguna manera, pero sento que durara simplement perque surt massa a les coses promocionals XDDD
La yua se la veu molt fins els collons de tot el que la rodeja en els teasers i les imatges oficials.. aixo em fa pensar que potser darrera de tot el ''concurs'' musical hi ha algo tramat desde bambalines? Si et poses a buscar es veu que hi ha hagu mes concursos daquets i que hi ha ''guanyadors'' encara vius.... potser aquest es l'ultim? buah pot passar tantes coses....
imatges OFICIALS:

.
.
.
PARTICIPANTS PROTAGONISTES:

MIZI (22 anys)

SUA (23 anys)

TILL (21 anys)

IVAN (22 anys)

LUKA (30 anys)

HYUNA (27 anys)