Quedada Nadalenca!
Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.
Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.
Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
- Art
- Gat de la Nausicaä
- Segueixo viu!
- Entrades: 11
- Membre des de: 15 ago. 2015, 23:30
- Pronom: Altres
- Gràcies donades: 3 cops
- Gràcies rebudes: 15 cops
0
1
jo estic amb la layla, i comparteixo el problema de l'ichi el 19 no i som fins el 22. En tot em faria molta ilu veureus, i quedar un dia por ahi, pro entenc el cost dels vols. Si ni ha algun de assequible que no sigui el 19 perfecte si no es possible u entenc i tranqui ja sera a la properaa!!
- Minatoni
- Administrador
- Tadaima!
- Entrades: 2571
- Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 2210 cops
- Gràcies rebudes: 991 cops
0
1
Res, el preu del vol ja s'ha disparat! No podreu comptar amb nosaltres aquesta vegada, però esperam que després d'això tingueu més ganes de quedar, no? :D -- a la propera ho miram amb antelació i venim!! ^^
Text amagat.
- Ichi4
- Porco Rosso
- Estava de parranda
- Entrades: 135
- Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
- Gràcies donades: 46 cops
- Gràcies rebudes: 22 cops
0
1
Bueno, donat que a la majoria li va millor o bé 23 o bé qualsevol dia menys les festivitats, la quedada nadalenca es fará (si us sembla bé :p ) el dimecres 23 de desembre, i seria a BCN (?). Agrairia que anessiu comentant sobre assistencia i posibles plans :3 :3
- Samael
- Porco Rosso
- Never Forgetti Saske
- Entrades: 113
- Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
- Gràcies donades: 13 cops
- Gràcies rebudes: 47 cops
0
1
Jo voto Barcelona i el que proposo es el seguent:
Anar per arc a fer el cabestro per les tendes, dinar en un japo por ahi ,després passejar per barna i anar a prendre unes birrilles del chill per tallers.
Anar per arc a fer el cabestro per les tendes, dinar en un japo por ahi ,després passejar per barna i anar a prendre unes birrilles del chill per tallers.