PERO PERO PERO PERO PERO PEORPEROEOREROR SENSE PARAULES!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!!??!?!
LLAVORS....LLAVORS...?!?!!? EL LUKA HA TORNAT PER FER VEURE QUE ES UNA RATA RASTRERA PER FER ENFADAR ALS PARTICIPANTS I QUE PROVOQUIN QUE VINGUIN ELS GUARDIES A PARAR-LOS (I MATAR-LOS PER PARAR LA COMPETICIÓ) I LA HYUNA!?!?!?!?!?!??!?!?!?! FACI VEURE QUE ELS DISPARA PER MATARLOS PERO EN REALITAT ELS SALVA?!!?!??!?!?! POT SER!?!?!?!? ES EL QUE JO HE ENTES!!!!!!!!!!!!!
OMG OMGOMGOGMOGMG MENCANTA??? M'encanta el luka estressant sensualment a la penya?!!?!?!? quina maravella!!!!!!!!!!!! Pero... clar... es veu perfectament, o potser tambe es una trampa per als espectadors, que tant la sua com la que s'enfronta amb el luka moren? vull dir, no han causat alderulls, aixi que els pot haber matat qualsevol guarda que no estigui compinxat amb la peña? perque salvar a la miki? Dubto molt que els estiguin salvant a tots. Hmm....
QUE LA HYUNA NO SENFRENTA EN AQUEST PROGRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE ESTA INFILTRADA ENTRE ELS ALIENS!!!!!!!!!!!!!!! QUE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDITO DESPRES DE VEURE'L COM 50 VEGADES!!!!!!
QUE NO SON ELS MATEIXOS GUARDIES ALIENS ELS QUE S'EMPORTEN A LA MIZI, QUE ES UNA PUTA REVELIO!?!??!!? QUE COI ESTA PASSANT!?? ELS HUMANS S'HAN REVELAT?!?!? EL LUKA HO SABIA!?!?!??!?!? DIOS MIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alguna cosa em diu que el Luka ha competit 100% , segurament sense saber res de la pseudo revelio. La mizi era la preferida, i sabent que tenia les de morir, ha anat a alterarla (sel nota manipulador aixi que segurament s'estudia als seus contrincants i si en veu algun de fort va a per els seus punts febles, en aquest cas, ha anat per el amor de la Mizi a la Sua, com un puto rastrero) perque es matés sola. Aquesta es la meva teoria.
La revelio s'emporta nomes a la Mizi? Seguirant competint???? Deu meu.