Working!!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Working!!

Imatge

Títol: Working!!
Títol original: ワーキング!!
Creador: Karino Takatsu
Gènere: Comedia, Romance
Temporades: 3 temporades (Working!! -Working'!! -Working!!!)
Capítols: 13 +13 +14
Estudi: A-1 Pictures
Any: 2010 -2011 -2015


Argument:

La història tracta sobre les vivències d'uns joves empleats que treballen en un restaurant familiar anomenat Wagnaria ubicat a Hokkaido. La història comença quan la Kyoko, l'encarregada del local, encarrega a la Popura, una de les seves empleades el trobar aquest dia una persona interessda a cobrir el lloc vacant de cambrer. Després d'intentar tot el dia convèncer els seus companys preparatòria i la gent de la ciutat la Popura es topa amb en Sota, un jove qui s'encamora amb l'aspecte infantil de la noia i decideix treballar allà per ajudar-la i estar a prop d'ella. Allà en Sota coneixerà al més estrany grup de gent reunida per treballar junts, inclosa la Inami, una noia androfóbica que el colpeja i la deixaran al seu càrrec perquè intenti curar de la seva fòbia.


Openings:

Text amagat.






Endings:

Text amagat.






Imatge


Opinió personal:

Working!! és un anime de comedia, on cadascun dels personatges és més estrany que l'anterior, amb només mirar l'openig ja es nota. A mi em va agradar força, tot hi que encara tinc pendent per veure la 3a temporada!


Nota: 8/10

Imatge

Curiositats:


-El nom de les tres temporades del anime només es diferencia pels signes de puntuació: Dos signes d'exclamació la primera, un apòstrof més dos signes d'exclamació, la segona, i tres signes d'exclamació la tercera.

- Els openings sempre són cantats per les tres noies protagonistes, la Popura, la Inari i la Yachiyo, mentres que els endings pels tres nois, en Sota, en Jun i en Soma

- Els openings del anime, ha estat adaptat (per fans) a altres animes:

Text amagat.
K-On (1r opening)


Gintama (1r opening)


Fate/Zero (1r opening)


Touken Rambu (1r opening)


Durarara! (1r opening)


Love Live! (1r opening)


Hetalia (2n opening) 2 versions:



Bakamonogatari (2n opening)


Chuunibyou demo Koi ga Shitai! (2n opening)


Love Live! (2n opening)


Love Live! (3r opening)


I per youtube segur que en trobareu molts més

Imatge
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Working!! és genial, risa assegurada a cada capítol. La tercera temporada la vaig acabar quan va sortir a la temporda d'estiu i després l'OVA que va sortir al nadal, em sembla que ja està acabada perquè no van deixar res sense resoldre.

Jo li donaria una nota de 9/10.
Imatge

Imatge
Respon