Tonari no Kaibutsu-kun
I dic per fi, perquè ha sigut insuportable, si aquest anime fos un full de paper m'agradaria estripar-lo i gaudiria sentint el sorollet "xssxsstststxxxxxx" Vaja, em recrearia! Un anime que només serveix per justificar totes les violències de l'amor romàntic. És cert que continua amb el manga però no crec q vagi a millor, deix un munt de coses a mitjes i és denigrant tot ell!
Jo el vaig començar amb tota la il·lusió del mon buscant un anime que s'assembles a "relife" i segons un vídeo de youtube que tenia mooooltes visualitzacions, Tonari no Kaibutsu-kun s'assemblen. Ja us dic jo que no s'assemblen en res! Però tranquils! He après la lliçó, no buscaré més animes comparantlos amb altres sinó dsd 0 i donant una oportunitat sense compararlos. Al menys ho intentaré.
ReLIFE
Per cert ReLIFE es super guai o sigui que poso la foto i el nom de l'anime i el link del post on el comentem relife-t295.html, aquest sí q el recomano a tothom
edit 24/02/2018
Plastic Memories
Avui he acabat Plastic Memories. Al principi em va agradar molt, tots els animes que toquen ciència ficció m'agraden. Els capítols finals m'han desagradat molt, els drames de l'inici x mi molt millors q els drames/drama final! En fi, crec q tenia molt de potencial però l'han desaprofitat^^. Ara estic amb beatless a veure què ja comentaré