Zankyou no Terror

Respon
Loraninja
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Lluna Plena
Repte d'anime 2020
Categoria Bronze
0 / 8
Entrades: 66
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
Gràcies donades: 26 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

29 jul. 2019, 23:19

Zankyou no Terror

Imatge

Anime: Zankyou no Terror (Terror in Resonance)
Productor: ?
Gènere: Misteri, Psicològic, Thriller
Estat de l'obra: Acabat
Capítols anime: 11
Duració del capítol: 22 minuts
Temporades: 1
Data: 11/7/2014 - 26/9/2014
Estudi d'animació: MAPPA

Argument:
Un atac terrorista ha devastat la ciutat de Tòquio. L'única evidència que han deixat els culpables, anomenats Esfinx (Sphinx) és un vídeo que van pujar el dia abans a internet. Els responsables d'aquest atac són dos adolescents, en Nou (Nine) i en Dotze (Twelve), uns nois que suposadament no haurien d'existir, i han decidir despertar el món amb els seus plans de destrucció.

(Sóc un geni del basquetbol fent resums)

Opinió personal:
Text amagat.

Nota: 9 / 10

Els Personatges principals
Nine
Text amagat.

Twelve
Text amagat.

Lisa
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2020
Categoria Or
3 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 12
Entrades: 2071
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 241 cops
Gràcies rebudes: 685 cops

19 gen. 2020, 16:59

Doncs jo sóc gilipolles i m'agrada spoilear-me abans de mirar un anime. Hi ha gent per tot i gràcies a gent com jo al lleixiu hi ha un avís que per favor no el beguis i tal. Doncs jo no tenia ni puta idea de què mirar i a un d'aquests llistats odiosos de "los mejoreh animeh der mundiilloh" vaig trobar aquesta, que era curta i vaig dir, doncs no tinc res millor a fer, i li vaig endinyar.

Primer vaig cercar ressenyes, que a mi no m'agraden les sorpreses, amb l'autospoileig previ perquè soc puta imbècil i deien que l'anime era bo els primers capítols, que després baixava la qualité... i com que ja anava amb aquesta idea, m'ha agradat molt més del que m'esperava.

Imatge

És a dir, sí que és cert que als primers capítols no podia aturar de mirar-la, que estava on fire perquè era com el sucre de la coca-cola, si en beus necessites més i doncs jo era completament addicta a aquesta merda. Em vaig mirar els primers del tirón, dormir? per què? per què vols dormir si pots veure adolescents terroristes posant en bragues la policia de Tòquio?

Ara parlaré un poc dels personatges, amb spoilers suuuper lleugers que si els llegiu no passa res perquè no diuen res realment, que sóc bona gent (però tonta, és a dir, no es pot tenir tot).

Però sí, després quan apareix la Five la cosa, imho, baixa. Que, per cert, vaja un personatge més odiós, li tinc tota la puta mania del món, és que fins i tot la puta veu em posava dels nervis. Passant als personatges, els dos nois m'han agradat força. M'hauria agradat saber-ne més, però tot i això em quedo satisfeta. Al cap i a la fi, més o menys t'ho expliquen absolutament tot, així que no em puc queixar, saber-ne més ja hauria estat xafardeig.

El Shibazaki un 10, m'ha encantat. Fins i tot és que el veus tot descontrolat a l'airport, però tot i les coses que li passen és un pavo decent i no sé, de veritat, un puto deu de personatge, el millor quasi amb la investigació que fa, com protegeix els altres polis... millor personatge. (tot i que el Nine personalment em puto encantava, molt més que el risitas del Twelve).

Imatge

I bé, la Lisa... Lisa hoy es tu cumpleee, se muy feliz Lisaaaaaaa... doncs vaja, la típica pava tonta inútil ploranera i torpe que posa catxondos als japonesos. Sí, evidentment que m'hauria agradat una transformació, però així com acaba, havia de ser tonta. I res, no diré que no m'hagi fet ràbia a vegades, però mireu, és el Japó, ells mullen calces per aquesta classe de ties, així que dono les gràcies que no hagi tingut més protagonisme, així que m'ha fet bona d'aguantar.

Pel que fa la Five ja ho he dit, putament odiosa.

Ara spoilerinos seronyos, don't open

Text amagat.

En general molt bona, jo l'aprovo amb nota. Sí, el ritme no és constant, sí algun personatge es mereix una pallissa, però té adrenalina, bombes i, per sort, en cap moment és un drama amorós, que això també s'ha d'agrair. Mireu-la per a més emocions. L'animació, la veritat, és que m'ha encantat. Ho poso així com a darrer apunt, però certament animació i especialment banda sonora es mereixen un capítol a part, perquè és bestial.

Imatge

Respon