Youtubers sobre el Japó

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1998
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 223 cops
Gràcies rebudes: 648 cops

17 oct. 2018, 18:43

Doncs avui youtube m'ha suggerit aquest senyor i porto tota la tarda mirant vídeos seus. Bàsicament es diu Paolo i viu a Tokyo i fa bàsicament dos tipus de vídeos: què anar a veure als diferents barris de la capital japonesa i els vídeos de menjar (jo no entenc com els youtubers que fan aquests vídeos no pesen tots una tona)

Paolo from Tokyo

El més important és, of course, Akihabara:

Aquest és un must:

I bé, en aquest ja trobareu de tot:

I bé, si prepareu un viatge al Japó crec que aquest senyor us pot indicar on anar per no perdre-vos res! Com sempre, més coses al seu canal!

Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Principiant
3 / 12
Entrades: 151
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 111 cops
Gràcies rebudes: 133 cops

05 nov. 2018, 17:35

Us porto un canal de Youtube que he trobat d'una noia catalana que comparteix la seva experiència a Japó com a estudiant d'Il·lustració. El que m'agrada més del seu canal és que 1) està en català i 2) és modest i se la veu una persona apassionada, oberta i honesta. Com a contrapartida, els vídeos no presenten una estructura o edició molt bona i té poquets vídeos.

Drinia dia a dia

Us en deixo un on ens ensenya i parla d'un parc que té a prop de casa, al Japó.
Text amagat.
Imatge
Un autèntic guerrer no necessita espasa.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1998
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 223 cops
Gràcies rebudes: 648 cops

01 març 2019, 17:54

Doncs cercant vídeos per la Giggles del que havia ara per Akihabara vaig trobar aquest canal i m'encanta perquè l'anglès de la noia és molt entenedor:

Cakes with Faces

Enllaç al canal: https://www.youtube.com/user/cakeswithfaces

Doncs aquesta noia ens porta el seu viatge per tot el Japó. Què m'agrada d'ella? Doncs que tot i ser en anglès la veritat és que ho fa molt entenedor, potser alguna cosa s'escapa però generalment ho entens quasi tot. M'agrada com explica les coses on va i els trucs personals que et dona per al viatge.

Aquí teniu alguns dels seus vídeos que he vist, espero que us serveixin!

I bé, per a més vídeos us remeto al canal.

D'altra banda dir que l'he vist poques vegades dient que una cosa no li agrada, fins i tot quan és evident que no l'ha entusiasmat gaire, però que en comparació amb youtubers que diuen que tot és una meravella, ella com a mínim de vegades et diu que és una merda i això s'agraeix.

Altra cosa que no m'acaba de fer és que fa dissenys i al mig del vídeo et diu que entris a la seva web i que li compris coses, em pareix un poc semat xDDD Eh, però pel que fa al contingut sobre el Japó, per al meu gust, aprova!

Doneu-li una oportunitat als cakes!

El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 109
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 87 cops
Gràcies rebudes: 51 cops

19 maig 2019, 20:40

No soc jo massa d'aquesta mena de canals. Alguns episodis de Nekojita Blog perque m'agraden ells dos com a parella, més que pel contingut i para de comptar.

Mentre cercava un OP, m'he trobat de forma random amb això.
M'ha semblat interessant. Senzill i ben realitzat.
Té un humor amablement irònic que m'ha fet riure força.

Text amagat.
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

takugo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
mondai nai
Entrades: 10
Membre des de: 27 abr. 2018, 01:13
Gràcies rebudes: 2 cops

27 maig 2019, 00:40

Jo conec aquest parell de canals.

El primer es d'un mexicà o sudamerica al que se li enten molt bé què té videos de tot, desde cotxes fins a tecnología del Japó, també explicà moltes coses interessants i els vídeos tenen molt bona qualitat.

Japanistic

https://www.youtube.com/user/japanistic

Després també tinc a una noia crec que de badalona qué explica la seva experiència allà i coses de la seva vida.

Yunae

https://www.youtube.com/user/yunae
(aquest desembre hi aniré jo també al Japó així dades extres)
Imatge

Respon