@Josep Navarro Bes Hola! Feliç dia de Sant Jordi i perdona'm per tardar tant a contestar-te :red: ... Bé, anem per parts:
1. Tot i que tinc moments de fantasejar i inventar escenaris al meu cap (com tothom), em considero una persona molt pràctica i realista. Encara que el món real sigui difícil, trobo que és importantíssim tocar de peus a terra i enfrontar-nos-hi perquè cada cop sigui millor.
2. M'agraden totes dues, segons les meves necessitats. Si necessito concentrar-me, llavors em decanto per una música més zen i relaxada (tipus lo-fi beats, et sonen?). D'altra banda, si necessito motivació o animar-me, llavors sens dubte prefereixo cançons amb més marxa HEHEHE
3. Així d'entrada et diré que soc atea. No obstant, això no significa que no tingui interès en les religions, els mites, les llegendes i allò esotèric o espiritual. De fet, per això m'agraden tant FMAB i Noragami
4. De vegades les crisis existencials em porten a mi. Tot i que he patit molt, m'han caigut molts pals en diversos aspectes de la vida i hi ha dies (com avui, per exemple) que em costa una barbaritat fins i tot sortir de l'escalforeta del llit, mirant enrere i veient tot el que he aconseguit, sí que puc dir que soc una persona molt resilient (per tossuda, temerària i orgullosa).
5. La veritat és que no, no medito gaire. Soc conscient que m'aniria molt bé, i la veritat és que tinc bons recursos per fer-ho i m'agradaria implementar aquesta pràctica aviat.
Encantada de conèixer-te també! Gràcies per haver-me rebut tan amablement :cheers: