
Tot l'apartat artístic pel moment m'està agradant moltíssim, els colors que tenen els personatges i paisatges són molt bonics i considero que estan molt ben triats :3
La animació també te punts molt bons en quant a epicitat com a les lluites de la última prova que han fet per tal d'aconseguir passar sense haver de fer més proves, però també esta molt bé com canvien de cop a una animació més humorística en els moments estúpids sobretot quan apareix el Rak i fa alguna bajanada o el deixen de tonto.
També tinc molta curiositat per saber quin tipus de poder o habilitats te la Rachel i els seus 2 companys ja que no crec que ens hagin ensenyat tot el seu repertori i han de ser força besties per haver-se carregat a 397 participants i no tenir greus ferides.
Moltes ganes de veure com desenvolupen la historia i com construeixen tot el que envolta la torre que sembla que encara no han volgut explicar gaire cosa.