Fa poc que he descobert aquesta web i m'agrada molt la veritat. Hi ha poques pàgines dedicades al manga i anime que estiguin en català i poder compartir-ho amb gent que comparteix la teva llengua és genial. Així que m'he decidit i m'he registrat per formar part d'aquesta comunitat i poder-me divertir i compartir coneixements i curiositats amb vosaltres!
D'animes n'he vist forces, que m'hagi acabat ja és una altra història. Actualment em considero molt fan de Made in Abyss, tant de l'anime com del manga. D'altres animes o manga recents que pugui destacar que m'hagin agradat i/o que segueixi: Haikyuu (com es pot comprovar per l'avatar

També em considero força viciat als videojocs, actualment estic jugant al Dragon Quest XI (una passada), he jugat al Dark Souls (1 i 3), Super Smash Bros (N64,GC,Wii,Switch), els Bioshock (sobretot 1 i 3 genials), i molts més que no escriuré per no fer-me pesat :D
Bé, penso que més o menys amb això un xic ja em podeu conèixer, i si no pregunteu que us respondré sense problema!
Abraçaces per totxs !