Calendari d'advent otaku 2021

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

14- Un personatge del qual faries cosplay

Aquest el tinc clarisim, desde que vaig començar a fer cosplay es el meu objectiu. Es un dels protagonistes de la meva peli favorita d'anime, King Kazma de Summer Wars.Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

14. Un personatge del qual faries cosplay



Tinc bastantes opcions. Quan era petita vaig fer cosplay de l'Aelita de Codi Lyoko, tot i que no és un anime. També estaria bé fer un cosplay de la Midna de Twilight Princess (el seu disseny m'encanta, i fa uns anys vaig intentar fer el seu casc manualment, sense èxit xD). Ara que sóc més grandeta triaria la Midna en forma real, que la seva capa i tot dóna un aire de majestat que em faria sentir com una reina (i no és qüestió d'anar només amb un mallot, com en la forma chibi).
Però si ara fés cosplay, en faria de la Sakura de Tsubasa Chronicles, crec que em quedaria bé. Aquest vestit pseudoàrab amb aquests motius d'engranatges mola massa (i a més, sembla molt còmode) 8)

Imatge







Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

No estic participant però poso aquet post per dir-vos que ho esteu fent super bé, m'està posant de molt bon humor veure els vostre comentaris a les preguntes del Calendari. Ale ja està era només per això.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

14. Un personatge del qual faries cosplay


Imatge
L'únic cop que he fet cosplay ha estat de Red de Pokémon. Si en tornés a fer no se de qui podria anar, potser Trafalgar Law de One Piece, però ni idea, s'hauria de decidir en grup que lo millor és anar amb més gent :3
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

15. Un personatge pel qual has començat un anime


Imatge
La Naru de Barakamon. I quin encert.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

15. Un personatge pel qual has començat un anime



Luchia Nanami de Mermaid Melody. Encara em falten els capítols del final, però fa més de 15 anys que m'agrada aquesta sèrie perquè veia les imatges i alguns vídeos que descarregava d'una pàgina que es deia Pummeldex.de.
No m'agrada gens el doblatge de les cançons que van fer en castellà, la mètrica no encaixa i la lletra és horrorosa, he de fer alguna cover en català i treure'm l'ai que tinc al cor.

Imatge
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

15. Un personatge pel qual has començat un anime



Imatge

Vaig mirar-me Owari no Seraph després de veure imatges del seronyo Guren que estava per fer-li un monument amb aquest somriure de senpai que et dona canya però després et diu coses ambigües que fan que et caiguin les bragues a terra.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

15. Un personatge pel qual has començat un anime

Imatge

Vaig començar a mirar Gundam per aquest meme (tot i que fins a Gundam Reconquista in G em queda un bon tros).
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

15. Un personatge pel qual has començat un anime



Rectificació: Abans havia posat l'Edward i l'Alphonse de Fullmetal Alchemist, però per no repetir sèries, poso un parell de personatges que segur que va ser pel seu disseny que em van enganxar a la sèrie: La Nagisa i la Honoka de Pretty Cure. Quins bons records, recordo em feia manualment els mòbils màgics que tenen amb cartró i paper.


Imatge

Aquí semblen molt bufones, però clavaven unes patades... :scared:
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 15 des. 2021, 19:48, en total s’ha editat 4 vegades.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

15- Un personatge pel qual has començat un anime manga


Em pendré la confiança per canviar el títol i en ves d'un anime hi posaré un manga!

I doncs vaig començar a llegir i comprar-me Akuma To Love Song perquè l'estil de dibuix m'agradava i també perquè la prota és deia Maria, igual que jo, i doncs em va motivar per començar a fer la colecció.

Imatge
Imatge
Respon