Estic molt content amb les que acaben de sortir, la majoria crec que estàn més o menys a on els pertoca, llàstima de bts, peró igualment em smebla un lloc molt just.
la que més s'ha quedat amb mi ha estat LOSER, amb un videoclip exegeradament creepy. Ja arribem al top 3!
Jo ara mateix, a falta de veure el top 3, crec que guanyarà end of spring, peró ves a saber
taka l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 jul. 2021, 23:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Per què ha caigut VILLAIN??? Era boníssima!
I CHEEZE també??? Ah, també tenia punts la @manolini per ser seva!!! M'encanta fer aquestes teories conspiratories!
Ja ha caigut el meu top. M'en vaig a dormir ja?
que per cert la cançó de BTS també m'agrada molt però per haver-la escoltat ja massa no la vaig deixar gaire bé. Molt bona @Shancks!
Ploro la caiguda de villain, que m'ha estat recorrent el cap que no me la podia treure de l'orella, el meu número 2. Molt bona @Xail. Cheeze i BTS ja han quedat com l'havia posat, prou bones. L'altra caiguda, ja em feia patir, 5 punts :devil:
I així conclou aquesta edició del K-Song! Espero que tots us ho hàgiu passat d'allò més bé!
Però, ep, encara no us en aneu, que publicaré la taula de votacions tot seguit!
Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.
La meva cançó amb un vot ha quedat última (duh, perquè era la meva), i la que havia votat amb 15 ha quedat 1a. Sóc un crac votant, vaja. Gran victòria, @Giggles, molt merescuda!
Moltíssimes felicitaaaaats @Giggles !!!! Molt merescuda!!!
Realment aquest k-song m'ha costat molt de puntuar perquè la gran majoria de cançons m'agraden massa! He hagut de puntuar cançons més baixes del que hagués volgut TT
Moltes gràcies per organitzar-ho @Lluis_Cat !! Ho has fet molt be!
La cançó d' AKMU m'agrada molt també. Em pensava que era de la @manolini! Ves per on, @Nina-chan, m'encanta!
La cançó de ONEWE no em desagradava pas però pel video la vaig deixar amb baixa puntuació.
Doncs no m'esperava que la cançó d'Alien arribés al primer lloc. Això és que us ha agradat bastant. Aquesta cançó està molt xula i el video està molt bé. Sobretot m'encanta com filosofia de vida. M'alegro que us hagi agradat a uns quants.
Ja tinc nova playlist del KSONG! Gràcies a en @Lluis_Cat per l'organització i a tots per descobrir-me nous grups i per fer-me passar una molt bona estona. Fins la propera!