Challenge "Dibuixa en 60 minuts"
Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.
Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.
Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
- Kagome
- Gat de la Nausicaä
- Shinjitsu no uta
- Entrades: 44
- Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
- Pronom: Femení
- Gràcies donades: 12 cops
- Gràcies rebudes: 18 cops
0
1
Em sembla una idea genial, m'hi apunto! ^.^ (Esperem q la dichosa connexio no m'aixafi els plans...)
Però a mi m'aniria molt millor l'horari que ha proposat la Patx, ja que entre setmana he de matinar i a les 22h ja començo a estar adormilada xD
Però a mi m'aniria molt millor l'horari que ha proposat la Patx, ja que entre setmana he de matinar i a les 22h ja començo a estar adormilada xD
- Aly Timothy Walker
- Sense cara
- Tadaima!
- Entrades: 6
- Membre des de: 07 juny 2016, 21:45
- Gràcies donades: 1 cop
- Gràcies rebudes: 5 cops
0
1
Pel que entès, el tema es diu moments abans de començar pel xat???
A lion sleeps on the heart of every brave man
- UkiHana
- Administradora
- Burxaratti
- Entrades: 2827
- Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
- Gràcies donades: 491 cops
- Gràcies rebudes: 1503 cops
0
1
Sip Aly, el tema es dirà just quan tot els participants estem al xat! A cada edició que fem serà sempre una persona distinta qui proposi el tema!
- UkiHana
- Administradora
- Burxaratti
0
1
Participa home, no et tallis, jo dibuixo com una patata però intentaré que em surti el millor possible.
Per cert, que alguns m'heu demanat, el dibuix pot ser com vulgueu, va al vostre criteri, mentre que acompleixi una sola condició: estigui fet en 60 minuts és igual si està a llapis, a bolígraf, a color, si és A4 molt enorme o si el feu a un post-it i queda molt petit (perquè m'entengueu). Això ja és criteri vostre! Si en 60 minuts us dóna temps a fer un dibuix i donar-li color, endavant, no us talleu, però si només us dóna temps a tenir-lo fet a llapis, també de puta mare! Vosaltres trieu quina classe de dibuix fareu!
Pel que fa a que si, en acabat el challenge, acabeu el dibuix pel vostre compte i el pengeu més tard, això ja com vulgueu, però no entraria dintre del challenge, encara que si algú s'anima molaria veure'ls acabats, però això ja seria opcional i fora del challenge, com vulgueu: els vostres dibuixos, les vostres decisions! :)
Penseu que NO és un concurs, la idea és per passar-nos-ho bé i veure com amb una sola idea es poden fer molts dibuixos diferents!
Per cert, que alguns m'heu demanat, el dibuix pot ser com vulgueu, va al vostre criteri, mentre que acompleixi una sola condició: estigui fet en 60 minuts és igual si està a llapis, a bolígraf, a color, si és A4 molt enorme o si el feu a un post-it i queda molt petit (perquè m'entengueu). Això ja és criteri vostre! Si en 60 minuts us dóna temps a fer un dibuix i donar-li color, endavant, no us talleu, però si només us dóna temps a tenir-lo fet a llapis, també de puta mare! Vosaltres trieu quina classe de dibuix fareu!
Pel que fa a que si, en acabat el challenge, acabeu el dibuix pel vostre compte i el pengeu més tard, això ja com vulgueu, però no entraria dintre del challenge, encara que si algú s'anima molaria veure'ls acabats, però això ja seria opcional i fora del challenge, com vulgueu: els vostres dibuixos, les vostres decisions! :)
Penseu que NO és un concurs, la idea és per passar-nos-ho bé i veure com amb una sola idea es poden fer molts dibuixos diferents!
- Shancks
- Moderador
- Yonkou
- Entrades: 1883
- Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 372 cops
- Gràcies rebudes: 507 cops
0
1
No es per dibuixar be o malamament (que dibuixo com un nen de 5 anys), es que no m'agrada dibuixar.
El pinturejo per exemple normalment paso el meu torn de dibuix, prefereixo adivinar XDDD
Aixi que jo estare de comentarista al Xat XDDDD
El pinturejo per exemple normalment paso el meu torn de dibuix, prefereixo adivinar XDDD
Aixi que jo estare de comentarista al Xat XDDDD
- UkiHana
- Administradora
- Burxaratti
0
1
Artistes, benvinguts a la primera edició del Challenge "Dibuixa en 60 minuts"
El challenge comença amb la publicació d'aquest post, en el qual també us indicaré què heu de dibuixar.
Recordeu:
-Teniu 60 minuts.
-En haver passat aquest temps teniu 10 minuts per penjar el vostre dibuix a aquest mateix post.
-Sou lliures de fer el dibuix de la manera us doni la gana mentre que acompleixi el requisit que, en aquesta edició és...
Espero que en gaudiu!!
El challenge comença amb la publicació d'aquest post, en el qual també us indicaré què heu de dibuixar.
Recordeu:
-Teniu 60 minuts.
-En haver passat aquest temps teniu 10 minuts per penjar el vostre dibuix a aquest mateix post.
-Sou lliures de fer el dibuix de la manera us doni la gana mentre que acompleixi el requisit que, en aquesta edició és...
Dibuixa el teu personatge protagonista preferit!
Espero que en gaudiu!!
- Arnau11
- Porco Rosso
- Croqueta croquette
- Entrades: 184
- Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
- Gràcies donades: 59 cops
- Gràcies rebudes: 60 cops
0
1
Aquí us deixo el meu super dibuix ebolós:
PD: És Kouta Tsuchiya de Baka To Test
PD: És Kouta Tsuchiya de Baka To Test
Arnau11 l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 jul. 2016, 23:22, en total s’ha editat 1 vegada.
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
- Minatoni
- Administrador
- Tadaima!
- Entrades: 2571
- Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
- Gràcies donades: 2210 cops
- Gràcies rebudes: 991 cops
0
1
Doncs jo he dibuixat en Son Goku!
He de dir que he fet servir la tècnica ancestral de calcar, per poder competir en el vostre nivell :p
Like a boss.
Detall de l'eina que he fet servir... he hagut de treure punta amb un ganivet!!
Quasi acabat!
Com que em sobrava temps, he volgut demostrar que vaig aprendre la lliçó de no sortir-me de les línies que tant em va costar aprendre quan era petit!
Espero que us agradi i que la història us hagi fet riure xD
PS: imatge de referència.
He de dir que he fet servir la tècnica ancestral de calcar, per poder competir en el vostre nivell :p
Like a boss.
Detall de l'eina que he fet servir... he hagut de treure punta amb un ganivet!!
Quasi acabat!
Com que em sobrava temps, he volgut demostrar que vaig aprendre la lliçó de no sortir-me de les línies que tant em va costar aprendre quan era petit!
Espero que us agradi i que la història us hagi fet riure xD
PS: imatge de referència.