4. Millor parella d'anime o manga.
Tomo i Junichiro, sens dubte.
Calendari d'advent otaku 2023
Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.
Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.
Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
- Minatoni
- Administrador
- Tadaima!
- Entrades: 2571
- Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 2210 cops
- Gràcies rebudes: 991 cops
0
1
4. Millor parella d'anime o manga
Dins els romanços de Shonen que no siguin còmics diria que és dels pocs que està més o manco ben duit: és innegable com de molt li agrada n'Ichigo a n'Orihime i també podem veure com n'Ichigo, que té altres coses al cap (salvar el món i tal), acaba caient-hi sense voler.
Al final, a la història, hi ha molt poc desenvolupament de la parella, però què voleu? La història va de salvar el món, no de quedar-se amb la noia.
Dins els romanços de Shonen que no siguin còmics diria que és dels pocs que està més o manco ben duit: és innegable com de molt li agrada n'Ichigo a n'Orihime i també podem veure com n'Ichigo, que té altres coses al cap (salvar el món i tal), acaba caient-hi sense voler.
Al final, a la història, hi ha molt poc desenvolupament de la parella, però què voleu? La història va de salvar el món, no de quedar-se amb la noia.
Text amagat.
I al final, pam, casats i amb un nen.
Text amagat.
- UkiHana
- Administradora
- Burxaratti
- Entrades: 2827
- Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
- Pronom: Femení
- Gràcies donades: 491 cops
- Gràcies rebudes: 1503 cops
0
1
4. Millor parella d'anime o manga.
Els dos Butterfree que es van enamorar molt fortament i ens van trencar el cor. Sí, segur que vàreu plorar amb aquell episodi però, si ho penseu bé, que el follin al Butterfree, perquè va deixar el seu amic Ash Ketchup per un polvete (tot i que la Butterfree rosa té el seu punt).
No ploris Butterfree i reprodueix-te, reprodueix-te sense control!
Els dos Butterfree que es van enamorar molt fortament i ens van trencar el cor. Sí, segur que vàreu plorar amb aquell episodi però, si ho penseu bé, que el follin al Butterfree, perquè va deixar el seu amic Ash Ketchup per un polvete (tot i que la Butterfree rosa té el seu punt).
- Xail
- Porco Rosso
- ( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
- Entrades: 354
- Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 356 cops
- Gràcies rebudes: 288 cops
0
1
Saps que hi ha un repte de beure amb aquest episodi? (Episodi 21) Consisteix en que cada cop que diuen la paraula "Butterfree" veus un xupito (o un glop del que sigui). Però no us el recomano fer... que no acabareu bé...UkiHana ha escrit: ↑04 des. 2023, 21:20 4. Millor parella d'anime o manga.
M'encanta la teva parella xDDDDD
L'anime de la meva és Hi Scorre Girl, està a Netflix i la veritat és que és una sèrie guai, fa temps que la vaig veure, però la recordo maca i divertida, la recomano!
- UkiHana
- Administradora
- Burxaratti
- Entrades: 2827
- Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
- Pronom: Femení
- Gràcies donades: 491 cops
- Gràcies rebudes: 1503 cops
0
1
@Xail, jo m'hi apunto, em sembla un repte digne de batre. Quan el fem al xat?
5. Personatge que apuntaries a una Death Note.
La putíssima Haruhi Suzumiya. Ja fa molts d'anys que en vaig mirar l'anime però recordo que em va semblar una malcriada insuportable i força manipuladora. A més estava pirada
5. Personatge que apuntaries a una Death Note.
La putíssima Haruhi Suzumiya. Ja fa molts d'anys que en vaig mirar l'anime però recordo que em va semblar una malcriada insuportable i força manipuladora. A més estava pirada