Ereza ha escrit: ↑08 juny 2021, 12:51
Benvinguda a Tadaima, Aida!
Quan entra gent nova, és habitual interrogar-la. Començo jo amb els clàssics, i deixo les qüestions més otakus per a la resta:
- Què en penses, de la pizza amb pinya?
- Creus que la truita de patates ha de portar ceba o no?
- El paper de vàter ha de penjar pel costat de la paret, o per la part de fora?
Com veus, tot són temes supercrítics, medita bé la resposta!
Ja ens anirem llegint per aquí, passa-t'ho bé!
Que bé! M'encanten els qüestionaris :razz:
La pizza a ser possible sense pinya, si n'hi ha, la trec i me la menjo després per les postres.
La truita m'agrada amb tot, però si porta ceba queda més melosa així que sóc del team truita de patates amb ceba.
El paper de vàter mai m'ha importat gaire si estava d'una banda o d'una altra, però des que em vaig fixar m'he adonat que és millor si el paper surt per la part de fora, és més fàcil agafar-lo
Necessito saber què en penseu vosaltres!
Afegit en 6 minuts 21 segons:
Minatoni ha escrit: ↑08 juny 2021, 12:54
Ei,
@Ai_Serenity, sigues benvinguda!!
Jo també estic esperant la següent temporada de Shingeki (no he volgut llegir-ne el manga... i no vull spoilers! hahaha).
Doncs segur que et demanaran coses d'anime, jo només vull deixar caure que seguim cosetes a ritme japonès, com
Fumetsu no Anata e (mira també el fil de la
temporada d'estiu que ha de començar ara).
Jo deman sempre el mateix, pel menjar. T'agrada el sushi? Has tastat algun altre plat japonès, com l'okonomiyaki o el ramen? I altres coses asiàtiques com el bibimbap? T'has atrevit a cuinar res? Què tal et surt? Quan ens convides a dinar?
Veuràs que sovint parlam de cuina, per aquí. De fet, trobaràs que feim uns
reptes de cuina, on hi hem fet algunes de les coses que he dit abans. Ara mateix, justament, tenim un
repte de croquetes en marxa! Anima-t'hi!
Salut!
PS: veig que ja has trobat el xat ;)
El menjar japonés és un dels meus preferits: Sushi, Omoraisu, Ramen, Sashimi, Mochis de té verd

, takoyakis, tonkatsu, miso, tataki, yakisoba, gyozas, edamame, dorayakis, onigiri, tempura i un llarg etcètera El bibimbap l'he provat! però tinc pendent anar a un autèntic coreà per provar-lo com cal.
Sobre cuinar... he fet sushi, gyozas i tempura només :3 Hauria de cuinar molt més, hehe
Vaig menjar sushi ahir i ja en vull tornar a menjar >//<
PD: Ja he començat Shadows House